نماینده مردم دورود و ازنا:

تسریع در روند گازرسانی به روستا‌های دورود و ازنا

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: روند گازرسانی به روستا‌های دورود و ازنا تسریع شود تا قبل از فرارسیدن فصل سرما عملیات گازرسانی به این روستا‌ها پایان یابد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مجید کیانپور، گازرسانی به روستا‌های دورود و ازنا را یکی از اولویت‌های کاری دانست و گفت: از سال گذشته تاکنون با پیگیری‌های فراوان و همکاری شرکت گاز لرستان بسیاری از روستا‌های شهرستان‌های دورود و ازنا از نعمت گاز بهرمند شدند و عملیات گازرسانی به سایر روستا‌ها با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی به لزوم تسریع روند گازرسانی به روستا‌هایی که کار گاز رسانی در آن‌ها در حال انجام است تأکید کرد و افزود: تا قبل از فرارسیدن فصل سرما عملیات گازرسانی به این روستا‌ها باید به پایان رسد تا ساکنان این روستا‌ها نیز بتوانند از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی به ضرورت ارتقاء سطح رفاه ساکنان روستا‌ها تأکید کرد و گفت: هر چه سطح رفاه زندگی در روستا‌ها افزایش یابد و امکاناتی مانند آب، گاز و خدمات درمانی برای آن‌ها فراهم شود از مهاجرت روستاییان به شهر و به تبع آن از خالی شدن روستا‌ها از سکنه جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ د

روند گازرسانی به روستا‌های دورود و ازنا تسریع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
سلام روستاهای فاقد گاز کی گازشون وصل میشه
آخرین اخبار