استاندار اردبیل؛

بانک ها در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تسریع کنند

استاندار اردبیل گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تسریع کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: دولت دوازدهم رونق اقتصادی کشور را در دستور کار دارد و بر این اساس ضروری است واحدهای تولیدی و صنعتی مورد حمایت بانک ها در پرداخت سریع تر تسهیلات سرمایه در گردش باشند.

وی گفت: دولت تدبیر و امید برنامه خوبی برای فعال کردن طرح های راکد در دست اجرا دارد، واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی که با مشکلات مالی مواجه هستند می توانند از تسهیلات سرمایه در گردش بهره مند شوند.

استاندار اردبیل بیان کرد: مشکلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می گیرد و تاکنون نتایج خوبی بدست آمده است.

خدابخش گفت: قبلا هر یک از بانک ها در ارایه تسهیلات ویژگی و خصوصیات خاصی داشتند به عنوان مثال بانک مسکن فقط وظیفه پرداخت وام مسکن و یا بانک کشاورزی هم همینطور تنها تسهیلات کشاورزی را پرداخت می کرد ولی اکنون این رویه فرق کرده و بانک ها در هر زمینه ای می توانند تسهیلات مورد نیاز متقاضی را پرداخت کنند.

وی افزود: در سال گذشته 240 واحد تولیدی راکد استان اردبیل فعال شد و امسال هم همان روند سال گذشته برای فعال کردن واحدهای تولیدی راکد تلاش خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

فعالیت 240 واحد تولیدی راکد در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.