توفیق:

حاتمی بهترین گزینه هدایت تیم ملی بسکتبال ایران است

دبیر فدراسیون بسکتبال معتقد است در شرایط فعلی حاتمی بهترین گزینه هدایت تیم ملی بسکتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با رادیو درباره ماندن یا رفتن حاتمی سرمربی تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: در حال حاضر حاتمی بهترین گزینه هدایت تیم ملی بسکتبال است. در شرایطی که تیم به مسابقات غرب آسیا اعزام شد و ما به او نیاز داشتیم، حاتمی نهایت همکاری را با تیم داشت. در مسابقات کاپ آسیا نیز با وجود پوست اندازی هایی که تیم بزرگسالان کرد تنها با یک شکست در برابر تیم قدرتمند استرالیا به مقام دوم دست یافت.


او ادامه داد: در حال حاضر همه با حضور حاتمی در تیم ملی موافق هستند. اما باید تا زمان ثابت شدن اوضاع لیگ برتر صبر کرد و سپس نظر خود حاتمی را برای ماندن یا رفتن جویا شد.


او درباره برگزاری مسابقات لیگ و تعداد تیم های شرکت کننده تصریح کرد: ما سقف حضور تیم های شرکت کننده در لیگ را 8 تیم قرار داده ایم. اما تیم های بیشتری برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده اند. تیم هایی مانند دانشگاه آزاد نیز هنوز حضور خود را در لیگ قطعی نکرده اند.


توفیق درباره حق رشد 40 درصدی قراردادها برای استعدادهای بسکتبال خاطر نشان کرد: جلساتی با اشخاص و باشگاه هایی که سابقه طولانی در امر استعدادهای بسکتبال داشته اند، برگزار کردیم. در این جلسات به نحوه عقد قرارداد پرداخته شد تا هم باشگاه هایی که روی استعدادها سرمایه گذاری می کنند و هم بازیکنان از حاشیه امنیت برخوردار باشد و نهایتا نتیجه مثبت این تعامل برای تیم ملی مفید باشد.

انتهای پیام/

اظهارات دبیر فدراسیون بسکتبال درباره حاتمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار