رازفر مطرح کرد؛

لزوم حمایت وزارت علوم از دانشجویان برگزیده مسابقات جهانی

مدیر کل دفتر حوزه ریاست دانشگاه امیرکبیر گفت: وزارت علوم باید از دانشجویان برگزیده مسابقات جهانی رباتیک حمایت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  راز فر مشاور مدیر کل دفتر ریاست دانشگاه امیر کبیر در مراسم تقدیر از کاروان رباتیک دانشگاه امیرکبیر که عصر امروز در باغ نگارستان برگزارشد، گفت:در حال حاضر مشکل خاصی که پیش روی این دانشجویان است بحث هزینه و مشکلات مالی دانشگاه است.

وی ادامه داد:برگزاری اینگونه از مسابقات یک پشتیبانی قوی از نظر مالی می خواهد که امروزه دغدغه بزرگی برای دانشجویان شده است.

مدیر کل دفتر ریاست دانشگاه امیرکبیر افزود:برای این گونه مسابقات باید وزارت علوم بودجه کافی را در نظر بگیرد چرا که دانشگاه صنعتی امیر کبیر یک دانشگاه صنعتی به حساب می آید، باید حمایت های خوبی از این دانشجویان شود تا برای کشور از نظر صنعتی مفید واقع شوند.

راز فر عنوان کرد:ما برای تامین هزینه این گونه مسابقات مجبوریم از اسپانسرهای خارجی بیرون دانشگاه استفاده کنیم و امیدواریم وزارت علوم شرایط خوبی را در این زمینه فراهم کند.

وی گفت: خوشبختانه دانشجویان از نظر فنی قوی هستند به همین دلیل باید برای بهره مندی از این دانشجویان در کشور شرایط و امکانات خوبی در دانشگاه ها فراهم شود تا کشور هم بتواند جایگاه خوبی از نظر فنی و صنعتی در منطقه و جهان داشته باشد.

رازفر ادامه داد:امیدواریم وزارت علوم در این زمینه ورود کند تا این دانشجویان بتوانند به صنعت کشور کمک کنند.

مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه امیرکبیر یادآورشد: این مسابقات برای ما هم مورد اهمیت است چراکه باید این دانشجویان به سمت شکوفایی کشور بروند و فعالیت رباتیک کشورمان روز به روز در سطح جهان بیشتر دیده شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار