عصبانیت آمریکا از اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه شوش اقتدار ایران اسلامی را عامل عصبانیت آمریکا عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمد امام، امام جمعه شوش در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی موجب عصبانیت آمریکا شده است بیان داشت: آمریکا از شکست های پی در پی در سوریه، یمن و عراق عصبانی است و عصبانیت خود را در سازمان ملل با سخنانی سخیف علیه ملت ایران نشان داد.

وی اظهارات ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در سازمان ملل متحد را سخیف دانست و اظهار کرد: رئیس جمهوری آمریکا در جایگاهی مثل سازمان ملل متحد که محل گفت و گو پیرامون صلح و حقوق بشر است به دلیل شکست سیاست های آمریکا در خاورمیانه علیه ایران اسلامی سخنرانی کرد.

حجت السلام امام با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران اذعان داشت: آمریکا و سیاستمداران این کشور بدانند که ملت ایران، آمریکا را همیشه شیطان بزرگ می داند و هیچ گاه در برابر سیاست های خصمانه و زورگویی این مستکبر بزرگ سرتسلیم فرود نمی آورند و همواره فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد.

خطیب نماز جمعه شوش تصریح کرد: همه دنیا می دانند که آمریکا، القاعده، داعش و طالبان را ایجاد کرد و به جان ملت های مظلوم منطقه انداخت.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و آغاز هفته دفاع مقدس افزود: ایثار، فداکاری و استقامت ملت ایران در طول دوران 8 سال دفاع مقدس در برابر دنیای استکبار جهانی، عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کرد.

امام جمعه شوش اظهار داشت: دفاع مقدس مردم ایران زمینه ساز بیداری مسلمانان جهان شد و بسیاری از ملت های مسلمان با تاسی از ایستادگی ملت ایران، در برابر حکام مستبد خود و استکبار جهانی ایستادگی کردند.

حجت الاسلام سید محمد امام گفت: جمهوری اسلامی ایران در دنیا به دفاع مقدس، شهادت و ایستادگی شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس افتخار می کند.

انتهای پیام/گ

اقتدار ایران اسلامی آمریکا را عصبانی کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.