بايد با همدلی و هم افزايی شهر يزد را به جهانيان معرفی کنيم

شهردار یزدگفت: ديوار بی اعتمادی بين مردم و شهرداری بايد بر داشته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ شهردار يزد با اشاره به نقش تاثير گذار رسانه ملی در معرفی ظرفيت ها و پتانسيل های شهر يزد گفت: بايد با همدلی و هم افزايی بتوانيم شهر يزد را به جهانيان معرفی کنيم.

جمالی نژاد اعتماد سازی بين مردم و شهرداری را بسيار مهم برشمرد و افزود: ديوار بی اعتمادی بين مردم و شهرداری بايد برداشته شود.

سفيد رئيس شورای اسلامی شهر يزد نیز با اشاره به اينکه زيربنای کارهای شورای اسلامی شهر يزد فرهنگی و اجتماعی خواهد بود گفت: با فرهنگ سازی در بسياری از حوزه ها می توان هزينه ها را کاهش داد.

سفيد جهانی شدن شهر يزد را فرصت مناسبی برای پيشرفت هر چه بيشتر شهر يزد دانست و افزود:در اين راستا الزامات فرهنگی خاصی بايد رعايت شود.

پهلوانيان مدير کل صدا و سيمای مرکز يزد  ضمن آمادگی کامل صدا و سيمای مرکز يزد برای همکاری و تعامل با شواری اسلامی شهر يزد و شهرداری برای پيشبرد امور شهر گفت: در راستای پيشرفت شهر يزد رسانه ملی همگام و همراه خواهد بود.

پهلوانيان با اشاره به ثبت جهانی بافت تاريخی يزد افزود: بايد بتوانيم يک تصوير ماندگاری از شهر يزد به جهانيان معرفی کينم.

دراين نشست همچنين تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد به بيان ديدگاهها و نظرات خود در خصوص مسائل شهری پرداختند و ضمن تقدیر وتشکر از پهلوانیان مدیر کل صداوسیمای یزد بخاطر همراهی وهمکاری با مردم و جامعه، خواستار تعامل بیشتر با شورای شهر وشهرداری شدند.

توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی ،احيای فرهنگ اصيل و سنتي يزد، معرفی فرصت های سرمايه گذاری يزد ، تشکيل کمسيون فرهنگی مشترک بين شواری اسلامی شهر و صدا و سيما از موضوعاتی بود که ازسوی هر يک از اعضای شورا بيان شد.

جمالی نژاد شهرداریزد بهمراه اعضاء شورای شهر در پایان این دیدار از بخشهای مختلف صداوسیمای یزد از جمله استودیو ها و رژی پخش سیما بازدید کردند.

 اعضای شورای اسلامی شهر يزد و شهردار یزد با مدير کل صدا و سيمای مرکز يزد دیدار و از بخشهای مختلف صداوسیما بازدید کردند.

در اين نشست در خصوص زمينه های مشترک همکاری بين شورای اسلامی شهر يزد ، شهرداری و رسانه ملی بحث وتبادل نظر شد.

انتهای پیام/ ی

معرفی شهر يزدبه جهانيان با همدلی و هم افزايی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار