صدور و توزیع بیش از ۲ هزار کارت الکترونیکی مرزنشینان خراسان رضوی

سرپرست حوزه امور اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: طبق آمار ارائه شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تا کنون تعداد 215 هزار و 480 کارت صادر و توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علی رسولیان در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان خراسان رضوی افزود: هدف از برگزاری این جلسه بررسی و رفع مشکلات شرکت های تعاونی و همچنین رسیدگی به نحوه صدور و توزیع کارت های الکترونیکی مرزنشینان استان است.

وی گفت: توجه به زیر ساخت های اقتصادی در این مناطق به منظور توسعه مبادلات و رشد اقتصاد مرز، برنامه ریزی معیشت پایدار و بهرمندی حداکثری از تسهیلات ارائه شده توسط دولت به ساکنان مناطق محروم مرزی از مهمترین اهداف و برنامه های شورای ساماندهی مبادلات مرزی، است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی، از اعضای شورا خواست تا نسبت به انعکاس مشکلات مرزنشینان استان و ارتقا وضعیت فعالیت و عملکرد تعاونی های مرزنشین پیشنهادات کاربردی و اجرایی مشخص خود در راستای اهداف و برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهیه نمایند تا به وزارت کشور و سایر مراجع ذیربط منعکس شود.

خراسان رضوی دارای 19 شرکت تعاونی فعال مرزنشینان است که در هفت شهرستان مرزی فعالیت می کنند و دارای 644 هزار و 899 عضو می باشند .

انتهای پیام// م.م

برگزاری جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان خراسان رضوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم قاسمپور
۱۱:۱۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با سلام خسته نباشید تا کنون دو مرحله از طریق دفتر پیشخوان ثبت نام مدارک لازم وهزینه های مربوطه تحویل دفتر پیشخوان شده است ولی تا کنون هیچ نتیجه ای حاصل نشده