انصاری: فقط 20 صدم با کسب سهمیه المپیک توکیو فاصله دارم

مهدی انصاری شناگر كشورمان گفت: تاکنون 3 رکورد کشورمان را در رقابتهای شنای استخر مسافت کوتاه، بهبود بخشیده ام و فاصله کمی با کسب سهمیه المپیک دارم.

انصاری: فقط 20 صدم با کسب سهمیه المپیک توکیو فاصله دارمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی انصاری شناگر کشورمان که در رقابت های داخل سالن ترکمنستان حضور دارد گفت: تمام تلاشم را برای موفقیت در شنا انجام می دهم اما در استارت ها و برگشت ها مشکل دارم که همین مسئله باعث شده است تا با شناگران مطرح فاصله داشته باشم.

او افزود: در این مسابقات از سکوهایی موقع پرش و استارت استفاده مي شود که ما از انها در کشور نداشته و آشنايي زیادی با آنها نداریم. همچنین مشکل بعدی به نداشتن استخر مخصوص مسابقات شنای مسافت کوتاه در ایران برمیگردد که آن هم تاثیر زیادی در نرسیدن ما به مدال این بازیها دارد.

شناگر کشورمان ادامه داد : در حال حاضر من با هزینه شخصی بسیار زیاد و مربی خصوصی و برنامه غذایی بسیار پر هزینه در تلاش هستم تا بتوانم در ماده 100 متر پروانه به رکورد ورودی المپیک 2020 برسم چون بر اساس رکوردی که در بازیهای باکو اذربایجان بدست آوردم تنها 20 صدم ثانیه با کسب سهمیه المپیک فاصله دارم اما بايد وزارت ورزش و فدراسیون شنا هم حمایتهای خود را از ورزشکاران این رشته گسترش دهند تا انشالله موفقیتهای بیشتری را در ورزش شنای کشور شاهد باشیم.

انتهای پیام /

اظهارات شناگر کشورمان در رقابت های داخل سالن ترکمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار