مخبردزفولی در اولین همایش تجلیل از شهدا و ایثارگران داروساز؛

میلیاردها دلار‌ فکر و اندیشه آمریکایی‌ نمی‌تواند جلوی اقدامات ایرانیان را بگیرد‌

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جوسازی‌ها علیه ایران، گفت: میلیارد‌ها دلار اندیشه آمریکایی جلوی اقدامات ایرانی‌ها را نمی‌گیرد.

میلیاردها دلار‌ فکر و اندیشه آمریکایی‌ نمی‌تواند جلوی اقدامات ایرانیان را بگیرد‌به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا مخبردزفولی‌ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در اولین همایش تجلیل از شهدا و ایثارگران  داروساز که امروز در باغ موزه‌ دفاع مقدس برگزار شد با تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران  دفاع مقدس به خصوص در حوزه داروسازی، گفت: با توجه به اینکه در ایام محرم قرار داریم‌ باید بدانیم، اگر عاشورا نبود قطعاً انقلاب اسلامی به ثمر نمی‌رسید‌؛ در آن دوران زنجیری‌ به تبعیت‌ از عاشورا شکل گرفت و ما توانستیم‌ در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس‌ پیروز شویم‌.

وی افزود: وقتی ایران از دوران دفاع مقدس‌ سربلند‌ بیرون آمد دشمنان تلاش کردند با ایجاد جنگ‌های قومی‌ بر ما فائق‌ بیایند‌ اما‌ موفق نبودند‌ و به دنبال آن عراق که در ابتدا نماینده شرق بود‌ در اتحاد با دشمنان کشور در غرب و شرق و با رهبری صدام به ایران حمله‌ کرد.

مخبر دزفولی با اشاره به شکل‌گیری داعش‌، گفت: عربستان‌ برای پشتیبانی از ایدئولوژی که ایران را فرو بپاشد‌ از د‌اعش و طالبان‌ حمایت کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصریح کرد: با سخنانی‌ که مقام معظم رهبری در مورد داعش‌ مطرح کردند و فعالیت ایران‌ در مبارزه با داعش‌ منجر به این شده که ترامپ‌ اینگونه‌ عصبانیت‌ از خود نشان می‌دهد و یک انسان عاقل‌ به یک حیوان تبدیل شده است، همه اینها ناشی از ضربه‌ای است که ایران به آمریکا و رئیس‌ جمهور آن وارد کرده است.

وی ادامه داد: ایران نقشه‌ غرب و آمریکا را برای تشکیل خاورمیانه‌ نو از هم پاشیده است و به یمن‌ شهدا و رزمندگان‌، آمریکایی‌ها هر مرحله که سیاستی‌ بر ضد کشور ما اجرا کردند با شکست مواجه شدند.

فانوس‌های دریایی‌ که شهدا در مسیر ما قرار دادند فراموش نکنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، عنوان کرد: آمریکا میلیاردها‌ دلار در عراق و افغانستان هزینه کرد اما با یک اشاره مقام معظم رهبری بعضی مسائل به سرعت حل شدند و به همین دلیل میلیاردها‌ دلار فکر و اندیشه آمریکایی نمی‌توانند جلوی فعالیت ایرانی‌ها را بگیرند‌.

وی افزود: ما نباید فانوس‌های دریایی‌ که شهدا در مسیر ما قرار دادند فراموش کنیم بلکه باید‌ آنها را به عنوان چراغ راه‌ انتخاب کنیم و مسیر آنها را ادامه دهیم‌.

مخبر‌ دزفولی‌ با اشاره به شهادت شهید حججی‌، گفت: در دنیا بارها به ایران تهمت تروریست‌ بودن زدند و در این زمینه جوسازی‌های زیادی کردند اما می‌بینیم که چگونه شهید‌ی چون شهید حججی‌ کل دنیا را با یک نگاه و صلابت‌ بهم ریخت‌ بنابر فرموده امام صادق (ع)، حضرت زهرا (س) حجج‌الله و حجت ائمه هستند‌ و به نظر من هم نامی شهید حججی‌ و اینکه نام کوچک ایشان محسن است‌ اتفاقی‌ نیست و با حضرت زهرا (س) در ارتباط است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار