ایرانی که به نشانه اعتراض خودروی BMW خود را به آتش کشید+فیلم

هادی پورمحسنی شهروند ایرانی-ایتالیایی مقیم آلمان، خودروی بی‌ام‌و خود را در اعتراض به مشکلات خدمات پس از فروش، در برابر موزه‌ی این شرکت به آتش کشید.

شهروند خشمگین ایرانی، بی‌ام‌و سری ۷ خود را مقابل موزه BMW به آتش کشید//////فیلم دارهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برای آشنایی بیشتر با هادی پورمحسنی همین کافی است بدانید که وی سابقه‌ی طولانی در نابود کردن خودروهای بی‌ام‌و در اعتراض به شرایط فروش و خدمات پس از فروش این شرکت دارد. پورمحسنی پیش از این در سال ۲۰۱۳، بی‌ام‌و M6 خود را با تبر و پتک در مقابل نمایشگاه خودروی فرانکفورت نابود کرد. این تاجر ایرانی خودروی M6 خود را تعمیر و مجددا در مقابل محل نمایشگاه خودروی ژنو در سال ۲۰۱۴ نابود کرد. پورمحسنی مشکل سر و صدا و عملکرد بد جعبه‌دنده‌ی خودرو را علت نارضایتی و در نتیجه نابود کردن خودرو عنوان کرده بود.

پورمحسنی همچنین در سال ۲۰۱۵ و این بار نیز در برابر نمایشگاه خودروی فرانکفورت، یک دستگاه بی‌ام‌و Z3 را به آتش کشید. این تاجر ایرانی به تازگی نیز در آخرین اقدام خود یک دستگاه بی‌ام‌و سری ۷ را در برابر موزه‌ی بی‌ام‌و در شهر مونیخ به آتش کشید تا پیام اعتراض خود را به مسئولان بی‌ام‌و واضح‌تر برساند.

هادی پورمحسنی بی‌ام‌و سری ۷ نسل چهار (۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸) را در برابر موزه‌ی بی‌ام‌و پارک کرد و با به آتش کشیدن کابین، خودرو را در دقایقی اندک نابود کرد. وی هم‌چنین در کنار خودرو تابلویی به دست داشت که عبارت «بخش خدمات بی‌ام‌و دروغ‌گو است، رشوه می‌گیرد و کلاهبرداری می‌کند» روی آن درج شده بود.

مشکل پورمحسنی با برند بی‌ام‌و از نقص فنی و سر و صدا در کابین M6 شروع شده بود. جایی که هیچ یک از مراکز خدمات پس از فروش بی‌ام‌و در ایتالیا این موضوع را نقص فنی ندانستند و مرکز خدمات پس از فروش بی‌ام‌و در مونیخ نیز به اعتراض‌های پورمحسنی رسیدگی نکرد.

در نتیجه این شهروند مقیم ایتالیا تصمیم به نابودی خودروی خود در رویداد مهم نمایشگاه خودرو فرانکفورت گرفت و مجددا همان خودرو را در دیگر رویداد مهم جهانی و در شهر ژنو نابود کرد. اما نکته‌ی جالب توجه در این بین، عدم توجه بی‌ام‌و به رفتار‌های پورمحسنی و نادیده گرفتن وی است. با این حال نابودی خودروهای مطرح بی‌ام‌و در رویداد‌های مهم، ضربه‌ی بزرگی به اعتبار این خودروساز مطرح جهانی خواهد زد.

منبع:زومیت

انتهای پیام/

اعتراض به مشکلات خدمات پس از فروش خودروها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
اگه راست میگه چرا bmw سوار میشه
-
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
مگر داخل ماشین نباید صدا بیاد/
-
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
مشکل روانی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
پراید سوارها ووووو.....پیش به سوی موزه ایران خودرو وسایپا !!خخخخخ!!1
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۹:۲۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
دیوانه برو بنز سوارشو ،عقده داری اگر برگردی ایر ان سالی 365دستگاه خودرو اتش می زنی حتما" !خخخخخ ،صبر می کردی تا چهارشنبه سوری لااقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
خیلی واضحه که ایشون از یکی از رقبای ب ام و رشوه می گیره و ماموریت داره که این کار رو انجام بده و الا این همه برند خوب مثل پورشه و بنز و اگه خیلی ادعاش می شه پولداره بوگاتی سوار بشه!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
من که از پراید استفاده می کنم خیلی هم راضی ام:) آپشناشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
عجببببببببب
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۳۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
خوب چه کاریه بی ام و سوار نشه بیاد از محصولات با کیفیت داخلی مثل پراید استفاده کنه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۳۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
اگه پراید سوار بشه خودشم باهاش خود کشی میکنه
آخرین اخبار