همایش تجلیل از ایثارگران،یاوران معروف و ناهیان از منکر برگزار شد

همایش تجلیل از ایثارگران روز گذشته با حضور مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی،رئیس سازمان بسیج ادارات،معاونان و کارکنان بهزیستی استان و سایر مسئولان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛علی عرب نژاد ظهر روز گذشته در همایش تجلیل از ایثارگران،یاوران معروف و ناهیان از منکر گفت:یاد و نام رزمندگان و ارزش های دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود .

وی با بیان اینکه آنان سفیران شهامت،دلاوری،وطن پرستی و غیور مردی هستند،افزود:حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه و خط مشی آنان به ما کمک خواهد کرد تا در برابر دشمنان و ابر قدرت های کنونی و تهاجم فرهنگی دشمن پر قدرت ایستادگی نموده و دشمنان اسلام و میهن را ناکام نماییم.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت:در پایان این مراسم 15 ایثارگر شاغل بهزیستی استان و یک خانواده شهید متعلق به بهزیستی خراسان جنوبی تقدیر شدند .

همچنین از مجری و راوی دفاع مقدس نیز به عنوان آزادگان سرافراز میهن اسلامی و یادگاران دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

این مراسم که با دهه اول ماه محرم همراه بود با همکاری امور ایثارگران،پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد،روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان به مناسبت  گرامیداشت این ایام و به همراه برنامه های مناسبتی و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شاغل در بهزیستی استان برگزار شد .

انتهای پیام/غ

ایستادگی در برابر دشمن با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.