لحظه به لحظه با بورس:

صعود شاخص بورس به پله ۸۵ هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۱.۱۱۱ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۶۲۸ واحدی رسید.

به گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۹۸.۱۱۹ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۶۳۶ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۷۵۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۹۹ میلیون ریال سهم طی ۱۴ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شتران، آپ، شپنا،‌های وب، فایرا، شبندر با روند صعودی و نماد فولاد با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۹۰.۱ واحد کاهش به پله ۹۵۶ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۴۱۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۶ میلیون سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 723 میلیون ریال سهم طی 40 هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شتران، آپ، همراه، شپنا، های وب با روند صعودی و نماد کگل، فخوز با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 60 واحد رشد به پله 959 هزار و 40 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 229 میلیون سهم طی 27 هزار نوبت معاملاتی است.

چراغ تالارشیشه‌ای سبزماند

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۹۶ میلیون ریال سهم طی ۵۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شتران، آپ، همراه، شبندر،‌های وب با روند صعودی و نماد کگل، فخوز با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۸۰.۱ واحد رشد به پله ۹۶۰ هزار و ۶۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۳۹ میلیون سهم طی ۳۴ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار