فعالیت ٣٨ راهنمای تعلیماتی سوادآموزی در خراسان شمالی

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ٣٨ راهنمای تعلیماتی در حوزه سوادآموزی دراداره آموزش وپرورش استان خراسان شمالی فعالیت دارند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ مهدی مودی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: از این تعداد ٣٣ نفر راهنمای تعلیماتی و پنج نفر مدیران مدارس هستند که بر فعالیت های دوره های سوادآموزی استان نظارت می کنند.

وی با اشازه به هدف گسترش چتر سوادآموزی و شناسایی تمامی افراد بی سواد در جامعه از روش های مختلف برای این منظور استفاده می شود،افزود: مسائل فرهنگی و اقتصادی مهم ترین مشکل حوزه سوادآموزی خراسان شمالی به شمار می رود که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

مودی عدم انگیزه لازم و بی رغبتی را از دیگر مشکلات سوادآموزی استان برشمرد و اظهار کر: در دولت تدبیر و امید برنامه های تشویقی برای بی سوادان در قالب پرداخت پاداش به افراد بی سوادی که در دوره های سوادآموزی شرکت کنند در نظر گرفته شد.

وی گفت: راهنمايان آموزشی از كسانی هستند كه در ايجاد يا هماهنگی تغييرات و تحولات، وظايفی در چار چوب ‌های معينی در آموزش و پرورش به عهده دارند.

انتهای پیام/آ

آموزش های راهنمایان سواد آموزی در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.