طالبان و داعش در بیانیه‌های جداگانه مسئولیت حمله راکتی به فرودگاه کابل را بر عهده گرفتند

گروه‌های تروریستی طالبان و داعش در بیانیه‌های جداگانه مسئولیت حمله به فرودگاه کابل لحظاتی پس از ورود وزیر دفاع آمریکا به افغانستان را بر عهده گرفتند.

طالبان و داعش در بیانیه‌های جداگانه مسئولیت حمله راکتی به فرودگاه کابل را بر عهده گرفتندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه طالبان روز چهارشنبه مسئولیت شلیک چند فروند راکت به طرف فرودگاه بین‌المللی کابل را بر عهده گرفت و اعلام کرد هواپیمای حامل جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، را که کمی پیشتر وارد پایتخت این کشور شده بود، هدف قرار داده بود.

طالبان در بیانیه‌ای که در توییتر وابسته به این گروه منتشر شد، مسئولیت این حمله راکتی را بر عهده گرفت.

در همین حال، گروه تروریستی داعش نیز امروز چهارشنبه مسئولیت حمله راکتی و چندین انفجار در منطقه‌ای در داخل و اطراف فرودگاه کابل را ساعاتی پس از ورود جیمز متیس به افغانستان بر عهده گرفت.

در بیانیه‌ای که خبرگزاری اعماق وابسته به داعش، منتشر کرد، آمده است عوامل نفوذی این گروه از راکت‌های اس پی جی - ۹ و خمپاره برای حمله به فرودگاه کابل استفاده کرده‌اند.

وزارت کشور افغانستان اعلام کرد کمی پس از ورود وزیر دفاع آمریکا به کابل، دست‌کم شش فروند راکت در بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی کابل فرود آمد، بی‌آنکه خللی در حمل و نقل هوایی ایجاد کند.

هنوز گزارشی از شمار تلفات یا خسارات احتمالی در این حملات راکتی مخابره نشده است و متیس نیز در هنگام اصابت راکت‌ها در نزدیک فرودگاه نبود.

 

انتهای پیام/

 طالبان و داعش مسئولیت حمله به فرودگاه کابل را بر عهده گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار