مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید عملیات ثامن الائمه در قزوین

در مراسمی یاد و خاطره فرماندهان شهید عملیات ثامن الائمه در قرارگاه عملیات لشگر ۱۶ زرهی قزوین گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی در این مراسم گفت: هفتم مهر سال هزار و ۳۶۰ اوج شادی مردم به خاطر پیروزی حماسه بزرگ شکست حصر آبادان و پایان موفقت‌آمیز عملیات ثامن‌الائمه بود که سرداران فلاحی، نامجو، کلاهدوز، فکوری وجهان آرا پنج فرمانده رده بالای ارتش به علت سقوط هواپیما به شهادت رسیدند.

امیر حمزه بیدادی افزود: دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ غنی عاشورا بود و با استفاده از همین فرهنگ غنی جنگ پیروز شد.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ غنی عاشورا و تجارب دفاع مقدس در سطح منطقه و جهان تاثیرگذار است و توانسته بار‌ها نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

امیر بیدادی عملیات ثامن الائمه را غرورآفرین و نقطه عطفی در دفاع مقدس دانست و گفت: سه هزار کشته، هزار ۶۵۶ اسیر، انهدام نود دستگاه توپ و نفربر و سه هواپیما بخشی از دستاورد‌های این عملیات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین هم در این مراسم گفت: عزت امروز جامعه محصول خون شهدای دفاع مقدس است.

حجت الاسلام نعمت اللهی از مردم، باور‌های اجتماعی و رهبری به عنوان ارکان قدرت اجتماعی یاد کرد و گفت: پیروزی در دفاع مقدس و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان تا به امروز به خاطر وجود رهبری فرزانه در کشور است.

در پایان این مراسم ازتعدادی از خانواده شهدا تجلیل و همچنین از کتاب شعر زمزمه مهر نوشته سهراب زر آبادی پدر شهید ایرج زرآبادی رونمایی شد.

انتهای پیام/

 

برگزاری یادواره فرماندهان شهید عملیات ثامن الائمه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار