ده‌دست خبر داد

برپایی چادرهای درمانی هلال‌احمر در کربلا/ افزایش چادرهای درمانی در روز عاشورا

مسئول کاروان اعزامی تیم درمانی هلال احمر ایران به کربلا، گفت: چادرهای هلال احمر ایران برای ارائه خدمات درمانی به زائران حسینی از امروز(پنج‌شنبه ۷ محرم) در کربلا برپا شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ده‌دست مسئول کاروان اعزامی تیم درمانی هلال احمر ایران به کربلا با اشاره به برپایی چادرهای درمانی جمعیت هلال‌احمر در کربلای معلی اظهار کرد: طبق روال هر سال دو گروه پزشکی در قالب تیم عتبه و هلال از امروز ۷ محرم در دو چادر درمانی در کربلا مستقر شده و در کنار درمانگاه شبانه روزی هلال احمر ایران (درمانگاه نجم) خدمات درمانی را به زائران حسینی ارائه می کنند.

وی افزود: کاروان پزشکی ویژه اعزامی به کربلا شامل ۳۰ تن از متخصصان جراح، قلب و عروق، پزشک عمومی، پرستار و پرستار اورژانس در چادرها عتبه واقع در بین الحرمین و چادر هلال واقع در خیابان جمهوری مستقر شده و علاوه بر ویزیت رایگان مراجعه کنندگان، خدماتی از قبیل ارائه دارو، تزریقات، سرم تراپی و اعمال جراحی کوچک را در این چادرها ارائه می‌کنند.

به گفته مسئول کاروان اعزامی تیم درمانی هلال احمر ایران به کربلا، خدمات درمانی چادر عتبه امام حسین(ع) در بین الحرمین به‌ صورت شبانه روزی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه چادرهای جمعیت هلال‌احمر تا غروب روز عاشورا در کربلا برپا خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت زائران در روز عاشورا، تعداد چادرهای درمانی به ۶ چادر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارائه خدمات درمانی به صورت شبانه‌روزی در چادر عتبه امام حسین(ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار