از سیاست های نظام سلطه کمرنگ کردن ارزش های دفاع مقدس

امام جمعه ایلام گفت:کمرنگ کردن ارزش های دفاع مقدس از سیاست های اتاق فکر نظام سلطه است.

  به گــزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در همایش تجلی اخلاق با محوریت راهیان نور بیان کرد: دشمن در صدد از بین بردن قداست فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس در بین جوانان و نسل های آتی است.


وی گفت: فرهنگ غنی عاشورا و دفاع مقدس که برگرفته از این قیام است، یک جریان فکری و انقلابی ماندگار و ارزشی با هدف مبارزه با کفر و نفاق و بیدادگری است.


لطفی با توصیف دفاع مقدس و برکات آن به عنوان یک موزه یادآور شد: جوانان و نسل های بعد با حضور و مرور و مطالعه این موزه از گذشته ایران و فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان و اتحاد و همبستگی مردم آگاه شوند و دستاوردهای دفاع مقدس را عاملی برای بالندگی و پویایی ایران اسلامی بدانند.


امام جمعه ایلام اظهار کرد: جوانان و نوجوانان و نسل های آینده باید اهتمام ویژه ای در زنده نگاه داشتن فرهنگ غنی شهادت طلبی نشات گرفته از مکتب عاشورا و دفاع مقدس داشته باشند و البته پاسداشت این فرهنگ را می توان در حضور فرزندان انقلاب و جنگ ندیده این مرز و بوم در تشییع پیکر شهدا مشاهده کرد.


وی بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی متعهد به هیچ مذاکره و معاهده بین المللی برای تجاوز نظامی به دیگر کشورها نیستند، افزود: تنها مانع حمله نظامی آمریکا علیه ایران اسلامی آگاهی داشتن از فرهنگ شهادت طلبی مردم و به ویژه جوانان ایرانی است.


نماینده ولی فقیه در استان ایلام اضافه کرد: زبان مذاکره با آمریکا باید از موضع قاطعانه باشد و در ازای امتیازهایی که به طرف مقابل در مذاکرات می دهد امتیازات شاخصی را از آنها کسب کند.


فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز گفت: به برکت انقلاب جوانان و نوجوانان زیادی نظیر شهید حججی با بی باکی و شجاعت در راه اعتلای دین مبین اسلام و فرهنگ عاشورا به مقابله با دشمنان در آن سوی مرزهای جغرافیایی رفته و به شهادت می رسند.


سردار سید صادق حسینی یادآور شد: اکنون که سالیان دراز از پایان جنگ تحمیلی گذشته راهیان نور به عنوان یک ظرفیت ارزشمند و غنی بازگو کننده رشادت و دلاورمردی های رزمندگان ایران اسلامی در طول دفاع مفدس است.


وی تاکید کرد: راهیان نور ادامه و امتداد راه خونین شهدا و بیانگر مظلومیت، ایثارگری، شجاعت و تهور رزمندگان ایرانی است و پاسدار و حافظ ارزش های دفاع مقدس و راهی ماندگار به منظور حفظ دستاوردهای جنگ تحمیلی برای نسل کنونی ونسل های آینده است.


 این همایش با حضور سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین کشور و جمعی از خدامان و فعالان حوزه راهیان نور استان ایلام در محل سالن همایش های هتل زاگرس ایلام برگزار شد.

انتهای پیــام/ع

کمرنگ کردن ارزش های دفاع مقدس از حربه های نظام سلطه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.