توصیه پلیس راهور تهران به دسته‌های عزاداری در تاسوعا و عاشورا/ ممنوعیت تردد و توقف خودروهای سنگین در سطح شهر تهران

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در روز تاسوعا و عاشورا تا پایان مراسم عزاداری حسینی ممنوع است.

سرهنگ عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تمهیدات پلیس در روز تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: ماموران راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک در روز تاسوعا و عاشورا آمادگی کامل دارند و در تمام معابر و خیابان‌های اصلی حضور دارند.

وی افزود: همکاران ما در راهنمایی و رانندگی با نمایندگان هئیت‌های اصلی شهر تهران هماهنگ هستند تا مشکلی برای رفت و آمد عزاداران حسینی و شهروندان ایجاد نشود.

سرهنگ عابدی تایید کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین تا پایان مراسم عزاداری به ویژه در طول شب صد در صد ممنوع است و در صورت مشاهده تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین در سطح شهر، ماموران پلیس با متخلفان برخورد می‌کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در هیچ نقطه شهر محدودیت ترافیکی صد در صد وجود ندارد و ممکن است فقط به صورت مقطعی برای عبور دسته‌های عزاداری محدودیت‌هایی ایجاد شود و دوباره معابر بازگشایی می‌شوند.

سرهنگ عابدی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود تا از وسایل نقلیه شخصی به ویژه در محدوده بازار کمتر استفاده کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه عزاداران امام حسین (ع) لباس تیره به تن دارند، راننده‌ها نسبت به تردد عابران پیاده در شب بیشتر توجه کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به رانندگان توصیه می شود تا با مشاهده علائم مربوط به دسته‌‌های عزاداری، آهسته تر برانند و هنگام عبور دسته‌‌های عزاداری از عرض خیابان، توقف کامل کنند.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: رانندگان هرگز با خودرو یا موتورسیکلت در میان دسته‌های عزاداری وارد نشوند و نظم صفوف را بر هم نزنند و جهت دریافت نذری از ایستگاه‌های صلواتی، از توقف دوبله خودداری کنند و در محدوده مساجد، حسینیه‌‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، آهسته تر برانند و همچنین به دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری توصیه می شود که وارد بزرگراه‌ها و اتوبان‌های شهر نشوند.

انتهای پیام/

محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در روزهای تاسوعا و عاشورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار