لحظه به لحظه با بورس:

شاخص بورس به پله ۸۵ هزار واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۴.۳۰۴ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۵۱۴ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۴۳.۷۵ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۷۴۳ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۳۸ میلیون ریال سهم طی ۵۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز‌های وب، وخارزم با روند صعودی و نماد خساپا، شتران، شلندر، آپ، شپنا با روند نزولی کار خود را آغازکرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۶۰.۴ واحد کاهش به پله ۹۵۶ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱۸۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۹ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۰۹ میلیون ریال سهم طی ۱۰۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز همراه با روند صعودی و نماد شتران، خساپا، خودرو، شبندر، فولاد، شپنا با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۲۰.۸ واحد کاهش به پله ۹۵۲ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۹۸۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۸۱ میلیون سهم طی ۲۴ هزار نوبت معاملاتی است.

حافظ روی خوش ندید

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۰۳ میلیون ریال سهم طی ۱۲۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز همراه با روند صعودی و نماد شتران، خساپا، خودرو، فولاد، شبندر، کگل با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۷۰.۱۲ واحد کاهش به پله ۹۴۸ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۴۰ میلیون سهم طی ۳۲ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار