برگزاری دومین جشنواره پویانمایی ویژه کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از برگزاری دومین جشنواره پویانمایی ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره پویانمایی ویژه کودکان و نوجوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جوادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: در این جشنواره تولیدات اعضای کانون در قالب انیمیشن‌های ۲ تا ۵ دقیقه‌ای تهیه می‌شود.

محمدرضا جوادی  با اشاره به اینکه برگزاری دومین جشنواره پویانمایی ویژه اعضا با موضوع شعار سال از جمله برنامه‌های امسال است افزود : پارسال در نخستین جشنواره 22 کار حاصل فعالیت اعضای 6 تا 16 سال بود که فضای تبادل تجربه ایجاد شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس تولیدات اعضای کانون در قالب انیمیشن‌های 2 تا 5 دقیقه‌ای تهیه می‌شود که توسط اعضای کودک و نوجوان انجام می‌گیرد و اکنون در مرحله جمع آوری آثار آن هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به مشارکت کانون در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد ادامه داد: مشارکت در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، جشنواره رضوی،‌ جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و جشنواره بین‌المللی دو سالانه از این جمله است.

جوادی با اشاره به آغاز طرح کانون مدرسه از مهرماه امسال خاطر نشان کرد: این طرح یک طرح ملی و‌ اثرگذار است که اجرای آن از سال گذشته ابلاغ شده در حالی که از حدود چهار سال قبل این طرح در استان اجرا شده است.

وی با تأکید بر اینکه نظام آموزشی ما نظام آموزشی اجباری است، بیان کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش داوطلبانه را در پیش گرفته ایم که در برخی موارد اثرگذاری بیشتری داشته و در برخی موارد حتی می‌تواند مکمل آموزش‌ها در آموزش و پرورش باشد.

وی به طرح مرواریدی در صدف اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح در حوزه فعالیت‌های دینی به بحث عفاف و حجاب برای اعضای کودک و نوجوان دختر طراحی می‌کند و آنها را با ضرورت‌های حجاب و پوشش آشنا می‌سازد.


انتهای پیام/ج

دومین جشنواره پویا نمایی ویژه کودکان ونوجوانان  برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.