احداث 67واحد مسکن مددجویی در جوانرود

تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی کرمانشاه و سازمان بسیج سازندگی استان در راستای احداث 67 واحد مسکن مددجویی در شهرستان جوانرود منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای قریب به 33 هزار معلول و تعداد زیادی زن سرپرست خانوار و همچنین مددجویانی است که در مراکز نگهداری و شبانه روزی از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

وی برطرف کردن مشکلات افراد آسیب دیده اجتماعی و کاهش معضلات این قشر را وظیفه شرعی، انسانی و قانونی تمامی نهادهای انقلابی عنوان کرد و گفت: از جمله مشکلات جامعه هدف بهزیستی تأمین مسکن است که در این راستا بهزیستی تلاش بسیار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی خودشان در موضوع آسیب های اجتماعی ورود مستقیم داشته اند، گفت: در این راستا با حضور ایشان نیز جلسات متعددی برگزار شده است.

سرهنگ حسین قبادی بصیر سرپرست مسئول سازمان بسیج سازندگی حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز گفت: یکی از اهداف این سازمان رفع محرومیت زدایی است و آمادگی داریم در راستای محرومیت زدایی مددجویان بهزیستی در روستاها اقدام کنیم.


گفتنی است در مفاد این تفاهم نامه آمده است بسیج سازندگی نسبت به مبلغ مورد تعهد خود اقدام و آن را به حساب تعاونی مسکن شهرستان جوانرود به نمایندگی از بهزیستی واریز کند و مجری ساخت واحدهای مسکونی مددجویان از ابتدا تا پایان کار بر اساس نقشه ارائه شده بر عهده بهزیستی است.

 

انتهای پیام/ز

محرومیت زدایی مددجویان بهزیستی با احداث مسکن مددجویی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار