رئیس دانشگاه محقق اردبیلی؛

کتابخانه تخصصی شیخ صفی‌الدین اردبیلی به بهره برداری می رسد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: کتابخانه تخصصی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در زیربنایی با 6 هزار متر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در دیدار با مسئولان دانشگاهی در اردبیل اظهار داشت:  کتابخانه تخصصی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در زیربنایی با 6 هزار متر و با اعتبار 100 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که پیگیری‌های لازم در این زمینه به انجام رسیده است.

وی افزود: بهره‌برداری از این کتابخانه می‌تواند به طور حتم ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در ارتباط با آشنایی بهتر با تاریخ استان رهنمون شود که برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه انجام یافته و انتظار می‌رود مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه نیز در این زمینه با همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: طبق آمار به دست آمده در طول چهار سال گذشته دانشجویان ورودی دانشگاه محقق اردبیلی 21 درصد افزایش یافته و هیئت علمی نیز به تناسب دانشجویان 27 درصد افزایش یافته که تمامی این اقدامات با هدف ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان انجام می‌شود.

صادقی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این دانشگاه در دستور کار قرار داده شده ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای برحسب نیازها و مزیت‌های استان و بهبود شاخص‌ها بود که تاکنون خروجی‌های موفقی را در این زمینه شاهد بودیم و تلاش بر این است که این اقدامات به همین منوال در استان ادامه یابد.

وی تصریح کرد: ارائه 340 مقاله نیز به دانشگاه خوشبختانه نسبت به چهار سال گذشته چهار برابر افزایش یافته است که تمامی این موارد نشان دهنده این موضوع است که پیشبرد اهداف دانشگاه به همان اندازه که مورد انتظار است تحقق یافته و تلاش بر این است که این اقدامات بیش از پیش افزایش یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/ح

افزایش 21 درصدی ورودی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار