برای دومین بار؛

چاپ فیلمنامه وقت گل نی

برای دومین بار فیلم‌نامه‌ «وقت گل نی»، نوشته‌ سیدمرتضی سبزقبا انتشار یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فیلم‌نامه‌ «وقت گل نی» به همراه فیلم‌نامه‌های برگزیده‌ جشنواره‌ ملی فیلم‌نامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی «آیات» و در قالب کتابی با عنوان «آثار برگزیده‌ جشنواره» به چاپ رسید.

این فیلمنامه‌ جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه‌ داستانی نخستین جشنواره‌ ملی فیلمنامه‌ نویسی و نمایشنامه ‌نویسی «آیات»، جایزه‌ اول بهترين فیلمنامه‌ داستانی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه‌ نقدی دومین جشنواره‌ ملی «کاسپین» استان گیلان و نیز جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه‌ دومین جشنواره‌ ملی فیلم «سما» تهران را دریافت کرده است.

گفتنی‌ است فیلمنامه‌ «وقت گل نی» پیش از این در کتاب ویژه‌ای که فیلمنامه‌های برتر جشنواره‌ ملی «کاسپین» در آن گردآوری شده‌اند، به عنوان برترین فیلمنامه‌ داستانی این جشنواره منتشر شده است.

کتاب « آثار برگزیده‌ جشنواره‌ ملی فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی آیات» منتخب فیلمنامه‌ها و نمایشنامه‌های برگزیده‌ جشنواره‌ است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و توسط انتشارات کتاب مبین، در 488 صفحه و در شمارگان 1200 نسخه منتشر شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار