بازگشت هما مرغ و کشت و صنعت مهاباد به روز‌های اوج

سرمایه گذار کشتارگاه کشت و صنعت مهاباد از بازگشت این مجموعه به دوران اوج خود خبر داد.

بازگشت هما مرغ و کشت و صنعت مهاباد به روز‌های اوجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرمایه گذار کشتارگاه کشت و صنعت مهاباد گفت: با افتتاح و بهره برداری از کشتارگاه صنعتی کیوان مرغ پرطلای مهاباد و توسعه آن شاهد بازگشت به روز‌های درخشان برند هما مرغ مهاباد و مجموعه کشت و صنعت خواهیم بود.

سواری افزود: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده و مجموعه یکپارچه‌ای که مد نظر بود به اهداف خود دست یافته و در آینده نیز شاهد توسعه بیشتر آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: درحال حاضر در تمامی زمینه‌های مرغ مادر، مرغ گوشتی، کارخانه خوراک دام، جوجه کشی و کشتارگاه طیور به خودکفایی رسیده ایم و بیش از ۲۵۰ هکتار زمین کشاورزی و باغی نیز در اختیار داریم.

سرمایه گذار کشتارگاه کشت و صنعت مهاباد گفت: هدف ما رسیدن این مجموعه به روز‌های اوجی است که در کشور و حتی کشور‌های منطقه به عنوان یک برند معتبر و بی رقیب فعالیت می‌کرد.

سواری ادامه داد: متاسفانه افرادی با نیت نابودی مجموعه در این مرکز عظیم تنها فرسودگی برجای گذاشتند، ولی بازسازی آن با بالاترین تکنولوژی روز دنیا صورت گرفته است.

سواری، کارآفرین مهابادی و چهره ماندگارصنعت طیور کشور با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومانی کشتارگاه صنعتی طیورکشت و صنعت مهاباد را بازسازی کرد که دیروز با حضور وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ج

بازگشت هما مرغ و کشت و صنعت مهاباد به روز‌های اوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.