نقوی حسینی در تذکر شفاهی:

برخی دستگاه‌ها در سال تولید و اشتغال بیکاری‌سازی می‌کنند

نماینده مردم ورامین خواهان اجرای برخی از قوانین مصوب مجلس از سوی دولت شد.

برخی دستگاه‌ها در سال تولید و اشتغال بیکاری‌سازی می‌کنندبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 12 مهر ماه) طی تذکری شفاهی اظهار کرد: چرا دولت پول گندم‌کاران را علی‌رغم آنکه در قانون تصویب و در بودجه هم پیش‌بینی شده است، پرداخت نمی‌کند.

وی با انتقاد از دولت به جهت اجرا نکردن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح گفت: ما در مجلس تصویب کردیم که حقوق نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع، همسان ‌سازی شود اما دولت تا کنون اقدامی در این راستا انجام نداده است.

نماینده مردم ورامین با انتقاد از بانک‌ها با جهت اجرا نکردن مصوبه بخشودگی سود و جرائم وام‌های کمتر از 100 میلیون تومان تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه این قانون در مجلس تصویب شده است هیچ بانکی زیر بار آن نمی‌رود و مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری هم همچنان پابرجاست.

نقوی حسینی با بیان اینکه متأسفانه در سال تولید و اشتغال، اشتغال‌زدایی صورت می‌گیرد، گفت: جای تأسف دارد که کارخانجات و دستگاه‌های دولتی ما به جای تولید و اشتغال بیکاری‌ سازی می‌کنند به طوریکه اخیرا بانک صادرات 800 نفر از نیروهای شرکتی خود را اخراج کرده‌ است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس فقط خواهان اجرای قانون از سوی دولت است و ما خارج از قانون مطالبه‌ای از دولت نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار