نوریان در نطق میان دستور:

رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر نیرو را معرفی کند

نماینده مردم شهرکردگفت: از رئیس جمهور تقاضا دارم هرچه زودتر نسبت به معرفی وزیر نیرو به مجلس اقدام کند.

لزوم تسریع در انتخاب وزیر نیرو توسط رییس جمهوربه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد و سامان در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس اظهار کرد: لازم است که در شروع کار نمایندگی شورای عالی استان‌ها تسریع صورت گیرد،  همچنین باید بر انتخاب مدیران توسعه گرا تأکید شود.

نماینده مردم شهرکرد و سامان افزود: محوریت بخشی به اقتصاد مقاومتی و زمینه سازی حضور بخش خصوصی در اقتصاد کشور از دیگر اولویت‌هایی است که دولت باید به آن توجه کند.

وی تصریح کرد: اشخاصی که انتخاب می‌شوند باید به مسائل اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشند و حل مشکل عدم تعادل منطقه‌ای را در دستور کار خود قرار دهند.

نوریان بیان کرد: امروز نیاز به آرامش بیش از هر زمانی در فضای سیاسی کشور احساس می‌شود و لازم است که همه قوا برای تحقق این امر تلاش کنند لذا پرداختن به موضوعات گذشته و بر هم زدن آرامش سیاسی کشور به هیچ عنوان جایز نیست.

نماینده مردم شهرکرد و سامان گفت: یکی از موضوعات کلیدی کشور و استان کردستان مسئله آب است ما باید به این امر نگاهی ملی داشته باشیم نه دیدگاه منطقه‌ای و نباید با اعمال نظر و لابی در این امر مداخله کنیم.

وی افزود: بیش از دو ماه از معرفی وزرای دولت دوازدهم سپری شده اما همچنان وزارت نیرو در شرایط بلاتکلیف قرار دارد لذا از رئیس جمهور تقاضا دارم هرچه زودتر نسبت به انتخاب وزیر نیرو اقدام به عمل آورد و افراد متدین و دلسوزی را برای سکان‌داری این حوزه به مجلس معرفی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار