با حضور جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان:

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر برگزار شد

با حضور جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ احمد طاهری  جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر که با حضور امام جمعه اهل تشیع و تسنن، فرماندار، مسئولان اداری شهرستان، معاونان انتظامی شهرستان و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان برگزار شد گفت: امروز وظیفه نیروی انتظامی بالا بردن ارزش‌های والای انسانی و اسلامی است و تامین امنیت پایدار در جامعه از با ارزش‌ترین کارهاست که کارکنان انتظامی این وظیفه بس خطیر را برعهده دارند.


این مقام انتظامی در ادامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم تصریح کرد: آنچه که برای پلیس مهم است، تثبیت هنجار‌های رسمی در سطح استان است، مردم در سایه هنجار‌های رسمی و پذیرفته شده که همانا قوانین این کشور است، زندگی می‌کنند، پلیس حافظ هنجار‌های رسمی و قانونی در سطح کشور است و هیچ وقت به افرادی که به نوعی می‌خواهند این هنجار‌ها را تضعیف کنند و موجب ناامنی در سطح جامعه و از جمله استان شوند، اجازه جولان نخواهد داد.


سرهنگ طاهری ادامه داد: پلیس به دنبال تثبیت امنیت است و بطور قطع در این گونه عملیات‌ها به دنبال امنیت فراگیر و جامع در حوزه‌های مختلف است تا هم مجرمان و هنجارشکنان زمینگیر شوند و هم مردم احساس امنیت بیشتری در زندگی خود داشته باشند.


جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به افزایش ۸۲ درصدی کشفیات در شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به موقعیت مهم استان و شهرستان ایرانشهر و برخورد پلیس با سودگران مرگ که تاکنون در اهداف خود ناکام ماندند باید این رویه تا ریشه کن کردن باند‌های تهیه و توزیع موادمخدر همچنان ادامه داشته باشد.


وی افزود: همکاری و تعامل شهروندان که در اصل مرزبانان واقعی هستند با مجموعه انتظامی استان تاکنون بسیار خوب بوده است و امید است با ادامه آن شاهد برقراری امنیت کامل در سطح استان باشیم و پلیس نیز تمام سعی و تلاش خود را در راستای مبارزه جدی با اشرار، قاچاقچیان و سارقان مسلح بکار می‌بندد تا شاهد کاهش قابل ملاحظه جرایم و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه باشیم.


در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام ابطحی امام جمعه اهل تشیع، مولوی کریم زایی امام جمعه اهل تسنن و داودی معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر به ایراد سخنرانی پرداختند.


گفتنی است :سرهنگ احمد طاهری در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" فرمانده اسبق شهرستان تقدیر و بجای وی سرهنگ "محمود سعادتی" را به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ایرانشهر منصوب و معرفی کرد.

انتهای پیام/گ

مراسم معارفه فرمانده انتظامی ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار