در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

واکنش رئیس کمیسیون اقتصادی به اظهارات وکیل احمدی‌ن‍ژاد درباره تخلفات یارانه‌ای وی

رئیس کمیسیون اقتصادی نسبت به اظهارات وکیل احمدی‌ن‍ژاد درباره رد تخلفات یارانه‌ای دولت وی واکنش نشان داد.

ميرحسيني//خالقي//واکنش رئیس کمیسیون اقتصادی به اظهارات وکیل احمدی‌ن‍ژاد درباره تخلفات یارانه‌ای ویمحمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به نامه وکیل احمدی‌نژاد درباره رد تخلفات یارانه‌ای در زمان دولت وی گفت: خوشبختانه هیئت تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در ابتدای درخواست تحقیق و تفحص پیشنهاد شد که تنها چند سال اخیر یعنی در زمان دولت یازدهم مورد بررسی و تحقیق قرار بگیرد، اما ما اعلام کردیم که باید از زمان شکل‌گیری بحث یارانه‌ها یعنی از بازه زمانی سال ۸۹ این تحقیقات انجام شود.

پورابراهیمی تاکید کرد: اکنون نمی‌توانیم پیش‌داوری کنیم، اما معتقدم گزارش تحقیق و تفحص از قانون هدفمندی یارانه‌ها مشخص خواهد کرد که وضعیت تخلف در هر دولتی به صورت جزئی چگونه است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در انتظار گزارش‌های درخواستی هستیم، اظهار کرد: براساس آیین‌نامه ۶ ماه این هیئت فرصت دارد تا تحقیقات خود را انجام دهد، اما احتمال بسیار این گزارش زمان‌بر شده و ۶ ماه دیگر تمدید شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم تا پایان سال و حداکثر تا ابتدای سال آینده این گزارش را نهایی و جمع‌بندی کنیم تا در صحن علنی قرائت شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۰۱:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
هدفمندی یارانه را اجرا می کردین
آخرین اخبار