کمک رسانی به زائرین حسینی در مرز مهران

مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر ستاد اربعین استان مرکزی از آمادگی کامل ستاد معین اربعین حسینی(ع) استان مرکزی برای کمک رسانی به زائرین حسینی در مرز مهران خبر داد.

کمک رسانی به زائرین حسینی در مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر ستاد اربعین استان مرکزی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد معین اربعین حسینی(ع) استان مرکزی که در پایانه مهران برگزار شد گفت: پس از جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) که با حضور مسئولان استان مرکزی و مسئولان اجرایی شهرستان در نقطه صفر مرزی مهران تشکیل و هماهنگی‌های لازم بین مدیران برای خدمت‌رسانی زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی صورت گرفت و تصمیمات لازم برای تامین رفاه، امنیت و تسهیل در تردد زائران حسینی اتخاذ گردید.

وی افزود :در این نشست نسبت به هماهنگی‌های لازم برای تامین نیازمندی‌ها و نحوه استفاده از مشارکت مالی و تدارکاتی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان مرکزی به عمل آمد.

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی تاکید کرد : ستاد مدیریت مراسم اربعین استان مرکزی با برپایی بیمارستان صحرایی و اعزام تیم های پزشکی و همچنین اعزام شهردار معین به مهران در راستای تقویت خدمات بهداشتی و شهری ایفای نقش می کند.

عسگری با اشاره به اینکه محل استقرار بیمارستان صحرایی و همچنین شهرداری معین باید جانمایی شود، گفت: با جلساتی که در استان مرکزی برگزار شده، اینکه شهرداری معین با چه کادر و امکاناتی در مهران مستقر شود، مشخص شده و شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک نیز به این امر کمک خواهند کرد.

وی اظهار کرد: استان مرکزی به عنوان یکی از استان های میزبان زائران در مسیر تردد به کربلای معلی است و در این راستا علاوه بر ستاد دولتی، یک ستاد مردمی منسجم نیز در این منطقه تدارک شده است.

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی افزود : در اربعین سال گذشته حرکت خیل زائران به سمت عتبات عالیات و کشور عراق و استقبال مردمی چشمگیر بود و امسال به منظور خدمات رسانی بهینه در این آئین با تشکیل ستاد بزرگداشت اربعین در کل استان های کشور، مشارکت در خدمات بهینه در مسیرهای تردد و مرزهای استان ایلام پررنگ دیده شده است.


انتهای پیام/ه


آمادگی مرز مهران برای تردد زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.