فرمانده انتظامی استان یزدخبرداد؛

افزایش 43 درصدی کشف مواد مخدر در یزد/دستگیری باندهای حرفه ای و قاچاقچیان مواد مخدر

فرمانده انتظامی انتظامی استان یزد گفت: 23 تن انواع مواد مخدر در 6 ماه نخست سال 96 در استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرتیپ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد گفت: 23 تن انواع مواد مخدر در 6 ماه نخست سال 96 در استان کشف شد که این عدد نسبت به مدت مشابه پارسال 43 درصد افزایش دارد.

 کاکاوند امروز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: با تلاش ماموران انتظامی استان تعدادی از باندهای حرفه ای و قاچاقچیان دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.

وی ادامه داد: مهمترین دغدغه‌ مردم استان مواد مخدر است ، نیروی انتظامی با همکاری مردم و دستگاه های مرتبط وظایف خود را در این ارتباط انجام می دهد.

این مسئول با بیان اینکه در سال های اخیر شاخص امنیت در استان بهبود یافته است، اظهار کرد: در خصوص کاهش جرائم وضعیت بسیار پایداری در استان وجود دارد و تلاش ها برای پیشگیری است.

کاکاوند به حوادث راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: با اقدام های خوبی که در سال های اخیر انجام شده است شاهد کاهش تصادف و تلفات در استان هستیم .

وی همچنین از افزایش میزان کشف و شناسایی سرقت‌ها در یزد خبر داد و گفت: در بازگرداندن اموال مالباختگان اقدام های ارزشمندی انجام شده است و افزایش خوبی را شاهد هستیم.

هفته نیروی انتظامی از 14 مهرماه آغاز می شود.

سال گذشته در مجموع 27 تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف شد.

انتهای پیام/ ی

کشف23 تن انواع مواد مخدر در 6 ماه نخست سال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار