بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت؛

رضایت 80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید/اعطای بیش از 169 هزار فقره تسهیلات مسکن به ایثارگران

مهم ترین اخبار و رویدادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران را با یک کلیک مشاهده کنید.

رضایت 80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید/اعطای بیش از 169 هزار فقره تسهیلات مسکن به ایثارگران به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

رضایت80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به اثرگذار بودن فعالیت‌های درمانی بنیاد شهید بر درمان جانبازان، گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، 80 درصد ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید راضی هستند و به طور حتم در بنیاد شهید کمبودهایی در ارائه خدمات وجود دارد، اما همچنان سعی می‌کنیم که تا حد امکان در خدمت ایثارگران باشیم.

لزوم استفاده بنیاد از ظرفیت راهپیمایی اربعین در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

حجت‌الاسلام و المسلمین‌ محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم فعال شدن تمام استان‌های کشور در راستای کارهای ترویجی در اربعین تأکید کرد و گفت: دغدغه ما نباید منحصر به 3 استان مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان باشد بلکه باید بکوشیم از این فرصت مناسب به نفع ایثارگران استفاده کنیم و بنیاد و بخصوص حوزه فرهنگی باید تمام بخش‌های خود را برای این کار بسیج کنند تا در آینده شاهد وجود برنامه‌های ثابت و مدون برای برگزاری مراسم اربعین در بخش‌های مرتبط با ایثار و شهادت از سوی بنیاد باشیم.

اعطای بیش از 169 هزار فقره تسهیلات مسکن به ایثارگران

خداکرم کولیوند مدیر کل تامین مسکن معاونت عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه وام‌های خرید مسکن ایثارگران دارای سود 4 درصد و با دوره بازپرداخت 20 ساله و بدون ضامن هستند، گفت: از سال 1392 تاکنون تعداد 169 هزار و 758 نفر از ایثارگران تسهیلات مسکن شامل وام بانکی ساخت و خرید مسکن دریافت کرده‌اند و در این مدت، 18 هزار و 680 مورد واگذاری زمین و یا پرداخت سهم ریالی زمین به ایثارگران واجد شرایط صورت گرفته است، همچنین 9 هزار و 64 مورد مناسب‌سازی مسکن برای والدین شهدا و جانبازان 50 درصد به بالا که ضرورت داشته، انجام شده است.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
کدوم رضایت ؟ من خودم و دور و اطرافم رو میبینم ، بیکار و بدون مسکن ،شرایط وام مسکن و مبلغ آن طوری هست که تا الان نتونستم از آن استفاده کنم .بیشتر عمر که بیکار و بی خانه گذشت ، این چند روز باقیمانده هم خدا بزرگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
رضایت ما بقی مردم چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۴۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
از پدر بزرگوارتان بپرسید ، وقتی پدر خانواده میرن جبهه و بر نمی گردند ، دولت وظیفه داره در نبود پدر خانواده کارهایی رو از نظر حمایتی انجام دهد .حالا کاری نداریم که وظیفه اش را انجام میدهد یا نه .یه نفر خلافکار یا قاتل وقتی وارد زندان میشه ، انجمن حمایت از خانواده زندانیان از خانواده این بابا حمایت میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
بسیار عالی انشالله تماممشکلات حل شود
آخرین اخبار