رفتار نژادپرستانه خدمه پرواز یک هواپیما در آمریکا علیه یک زن مسلمان

یک زن مسلمان اعلام کرد زمانی که قصد داشته است با هواپیما از ایالت مریلند به لس آنجلس سفر کند، مورد بدرفتاری و خشونت نژادپرستانه خدمه پرواز قرار گرفته است.

رفتار نژادپرستانه خدمه پرواز یک هواپیما در آمریکا علیه یک زن مسلمانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از آسوشیتد پرس، یک زن مسلمان در ایالت مریلند آمریکا اعلام کرد زمانی که سوار یکی از هواپیماهای خطوط هوایی «ساوت ایست ایرلاینز» بوده است، هدف خشونت نژاد پرستانه قرار گرفته است.

این زن مسلمان که «آنیلا دولت زای» نام دارد، در این باره اعلام کرد زمانی که قصد داشته است با هواپیما از ایالت مریلند به لس آنجلس سفر کند، مورد بدرفتاری و خشونت نژادپرستانه از سوی خدمه پرواز قرار گرفته است؛ به گونه ای که ماموران او را به زور و با خشونت از هواپیما پیاده کردند.

این حادثه در تاریخ 26 سپتامبر روی داده است.

آنیلا دولت زای در این باره گفت این حادثه پس از آن روی داد که وی به خدمه پرواز در هواپیما اعلام کرد نسبت به سگ هایی که در هواپیما هستند، آلرژی دارد. دولت زای افزود خدمه پرواز در ابتدا موافقت کردند تا او، روی یک صندلی دیگر که از سگ ها فاصله داشت بنشیند؛ اما بعد به او اعلام کردند درباره حضورش در هواپیما نگران هستند.

مسئولان شرکت هواپیمایی «ساوت ایست ایرلاینز» در این باره اعلام کردند «دولت زای» به خدمه پرواز اعلام کرده بود آلرژی وی به سگ‌ها، می تواند باعث مرگ او شود. این در حالی است که این زن مسلمان،‌ ادعای آن‌ها را رد و اعلام کرد آلرژی او به سگ‌ها، باعث ایجاد واکنش های شدیدی نمی‌شود.

دولت زای افزود به باور او، علت این رفتار خشن و تبعیض آمیز خدمه پرواز با او، به این علت بود که وی «یک زن مسلمان محجبه با پوست تیره رنگ» است.

 

انتهای پیام/

رفتار تبعیض‌آمیز خدمه یک شرکت هواپیمایی در آمریکا با زن محجبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار