مدیران استقلال ژست های شیک، رفتارهای بچه گانه

حضور شفر آلمانى در باشگاه استقلال باعث شده تا برخى از مديران اين باشگاه دست به حركات عجيبى بزنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت ٢ هفته، در نهايت مديران استقلال با راهى شدن به دوبى و كلى مذاكره با مربيان خارجى در آخربا انتخاب شفر به عنوان سرمربی به ایران بازگشتند.

پس از بازگشت نیز افتخارى مدير عامل باشگاه با برگزارى يک نشست شيک با حضور اعضاى كميته فنى نام شفر را مطرح كرد و به نوعى به آنها اعلام كرد كه اين گزينه را تاييد كنند و حتى به نظر می رسد براى تاييد هم امضايى را از اعضا جمع آوردى كرده باشد تا خدايى نكرده در صورت باخت مسئله اى گريبانگير خودشان نشود و در صورت باخت، کمیته فنی را دلیل این موضوع بدانند.

به هر ترتيب شفر آلمانى قرارداد خود را با مديران استقلال آن هم در باشگاه استقلال امضا كرد تا هدايت آبى پوشان را براى ٢ سال مشروط به عهده بگيرد.

اما در اين ميان بد نيست اشاره اى داشته باشيم به مديران استقلال كه با ايستادن در كنار شفر بازار عكس هاى سلفى و دوربينى شان به راه بود انگار آنها مربى خارجى در سطح يک را جذب كرده اند كه اين طور بازار عكس گرفتن را راه انداخته اند .در هر صورت هر چه كه بود تمام شد و گذشت اما بهتر بود مديران استقلال شأن باشگاه را حفظ مى كردند.به طور حتم شخص شفر هم از اين همه استقبال زياد مديران استقلال شوكه شده اما به هر ترتيب در مورد اين مسئله حرفى را به زبان نمى آورد.

روز گذشته حتى مديران استقلال به جاى اينكه شفر را جداگانه راهى زمين تمرين كنند همه سوار بر يک ماشين به سمت مجموعه آزادى رفتند و در نهايت افتخارى پس از پياده شدن از خودرو مقابل يكى از دوربين ها و خطاب به يک خبرنگار اعلام كرد كه خوب گزینه ای برايتان آوردم .بله درست است اينكه شخص مدير عامل راهى دوبى شده و كلى زحمت راه را به خود داده جاى تشكر دارد اما به طور حتم و طبق اعلام برخى پيشكسوتان مى شد كه مربى بهترى هم جذب كرد .حال مديران استقلال شفر را بهترين گزينه مى دانند و اين همه جنجال مربى آوردن راه انداختند كمى عجيب به نظر مى رسد.

از طرفى يكى از اعضاى هيئت مديره كه روز گذشته هم در تمرين حضور داشت چنان شوق آوردن شفر را به زمين تمرين در سر داشت كه هر كه او را مى ديد خيال مى كرد زيدان ،گوارديولا و يا ديگر مربيان مطرح را براى استقلال جذب كرده اند و به تمرين آورده اند .ملكى عضو هيئت مديره استقلال يک بار براى تماشاى بازى هاى استقلال پاى به ورزشگاه نگذاشته اما اين در حالى است كه او همراه با شفر براى تماشاى بازى ايران به ورزشگاه رفت و باز هم بازار داغ عكس هاى اين عضو و شفر به راه بود.

بد نيست به آن سوی زمین تمرین هم اشاره ای داشته باشيم.نکته جالب توجه سوار شدن افتخارى به خودروى رحمتى بود كه طبق اعلام يكى از مديران باشگاه، شأن و شخصيت يک مدير عامل با اين كار پايين آمد .كجاى دنيا مدير عامل سوار خودروى بازيكن مى شود كه آقاى افتخارى اين كار را كرده است ؟واقعا بهتر نبود افتخارى اجازه مى داد اول رحمتى از خودرويش پياده مى شد و به او احترام مى گذاشت و سپس براى هر مذاكره اى وارد خودرو مى شدند؟؟

بدون شک اين مواردى است كه مديران استقلال هنوز در مورد انجام صحيح آن فكر هم نكردند.بنابراين بهتر است آنها به نوعى در برخى رفتار ها تجديد نظر داشته باشند تا شأن و شخصيت ها حفظ شود.

انتهای پیام/

حركات عجيب مديران آبى پوش !

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
وزیرورزش خواهشا خودتم استفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
وزیر ورزش علاقه شدیدی به باشگاه لنگ داره این چه بی طرفیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
نه استقلا نه پرسپولیس, فقط تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
با سلام واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
کجایی ناصرخان کجایی منصور خان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
فقط فرهاد مجیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
از وزیر ورزش خواهش میکنم اعضای هیئت مدیره استقلال از کار برکنار کنه ، این افراد استقلال رو نابود کردند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
استقلال همیشه باختن است ولی پرسپولیس همیشه برنده چه تفاوتی به به
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
وقتی مدیر نباشی طبعا مدیریت هم بلد نیستی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
فقط قرمز
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
سلام، من استقلالی نیستم ولی بنظرم متاسفانه زیاد تحلیل واقع بینانه ای نبود.
آخرین اخبار