ولایت عامل پایداری و ستون اصلی جامعه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه و تجربه ای که پس از انقلاب داشته ایم این بود که ولایت عامل پایداری و ستون اصلی جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی لاریجانی رئیس خانه ملت در یادواره شهدا بخش بیضا شهرستان سپیدان گفت: ولایت عامل پایداری و ستون اصلی جامعه است.

وی افزود: یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب این است که مردم دل در گرو رهبری و ولایت فقیه داشته دارند.

حجت الاسلام درویشی امام جمعه بخش بیضا نیزدر این یادواره بیان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد سالم، توجه به اصول فرهنگی و دینی است.

درویشی افزود: اقتصاد مقاومتی، فرهنگ دینی و اسلامی میخواهد که باید دولت مردان و نمایندگان مجلس در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و اعتبارات در این حوزه را افزایش دهند.

خادم نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی هم در یادواره ٢٣٤ شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم در بیضا، اظهار داشت: وجود این تعداد شهید در این بخش یک سند افتخار است.

وی به چشم انداز آینده منطقه بیضا اشاره کرد و گفت: با توجه به محدود بودن فضا کسب و کار دولتی، باید فضای کسب و کار از طریق بازوان و اندیشه جوانان مهیا شود.

خادم تصریح کرد: به همین منظور ٤٧٠ هکتار شهرکی را در حال ایجاد داریم که ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ١٠ سال آینده ١٠ هزار نفر از جوانان در این شهرک مشغول به کار می‌شوند و امید و نشاط در این منطقه فراهم می‌شود.
انتهای پیام/ر

یادواره شهدای بخش بیضا با حضور رئیس خانه ملت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار