حجت‌الاسلام نمازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

از خطوط قرمز نظام نباید عدول کرد/ جدایی اقلیم کردستان طرح صهیونیستی است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما از خطوط قرمز نباید عدول کنیم چرا که آمریکا دشمن ما است و کار آنها دشمنی کردن بوده و نباید به استکبار اعتماد کرد.

از خطوط قرمز نظام نباید عدول کرد/ جدایی اقلیم کردستان طرح صهیونیستی استحجت‌الاسلام حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدام متقابل ایران در برابر بدعهدی آمریکا در برجام، اظهار کرد: اعتماد و دلخوشی به دشمن کار غلطی است و آنها خیر ما را نمی‌خواهند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خطوط قرمز را مقام معظم رهبری مشخص نموده‌اند، تأکید کرد: باید به آن چیزی که به نفع جامعه اسلامی است عمل کرده و نقشه راه توسط مقام معظم رهبری مشخص شده است.

وی افزود: ما از خطوط قرمز نباید عدول کنیم چرا که آمریکا دشمن ما است و کار آنها دشمنی کردن بوده و نباید به استکبار اعتماد کرد.

حجت‌الاسلام نمازی پیرامون جدایی اقلیم کردستان عراق بیان داشت: این اقدام کار بسیار غلطی است و تمام کسانی که بر امور سیاسی و نظامی اشراف دارند برایشان روشن است که این اقدام یک طرح صهیونیستی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار