واگذاری 160 دستگاه خودروی وانت به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

160 دستگاه خودروی وانت زامیاد به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی واگذار شد.

امیرامیرنیا معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛گفت: براساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام و صندوق کارآفرینی امید, سهمیه استان 160 خودروی باری زامیاد بود که 159 خودرو با 48 میلیارد ریال اعتبار به متقاضیان تحت پوشش واگذار شد.

امیرنیا با اظهار اینکه در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این خودرو ها تهیه شده است افزود : برای خرید این خودرو ها از طرف صندوق کار آفرینی امید 300 میلیون ریال وام قرض الحسنه با باز پرداخت 5 ساله  به مددجویان اعطا شد و مابقی هزینه از طریق آورده شخصی و کمیته امداد تآمین گردید.

وی همچنین از ایجاد اشتغال برای 933 نفر در 6 ماهه  نخست سالجاری خبر داد و افزود: این افراد با اختصاص 160 میلیارد ریال اعتبار در زمینه های دامداری, کشاورزی, حمل و نقل، رشته های صنایع دستی صنفی , صنعتی و خدماتی مشغول بکار شدند.

امیرنیا گفت: در صورت همکاری بانکها و دستگاههای اجرایی تا پایان سالجاری در نظر داریم برای 5 هزار و 500 نفر از مددجویان تحت پوشش فرصت شغلی ایجاد نماییم.

انتهای پیام/ح

واگذاری 159 خودروی وانت با 48 میلیارد ریال اعتبار به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.