گلباران محل شهادت شهید شفیعی در خلیج فارس

در مراسمی محل شهادت شهید نصرالله شفیعی از شهدای استان فارس در خلیج فارس گلباران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ راهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به همراه جمعی از مسئولان بنیاد با حضور در منطقه خلیج فارس، محل شهادت شهید نصرالله شفیعی از شهدای استان فارس را گلباران کردند.

در ادامه این مراسم، یادواره شهید نصرالله شفیعی در جزیره فارسی برگزار شد. این مراسم با همکاری منطقه ۲ دریایی سپاه استان بوشهر برگزار و با سخنرانی رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همراه بود.

رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: فارس در دوران دفاع مقدس حدود ۱۵ هزار شهید، ۴۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم اسلام و نظام مقدس اسلامی کرد که این آمار از ولایتمداری و شجاعت مردم دیار فارس خبر می‌دهد.

وی افزود: شهدا جان خود را نثار کردند تا امنیت کشور حفظ شود و آرمان‌های انقلاب به ثمر بنشیند و امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بزرگی است که بر دوش همگان به ویژه مسئولان قرار دارد.
وی ادامه داد: با ترویج این فرهنگ غنی و ارزشمند، علاوه بر اینکه راه شهدا را در جامعه ادامه می‌دهیم موجب فراگیر شدن فرهنگ ایثار و روحیه از خودگذشتگی در جامعه می‌شود.

شهید نصرالله شفیعی از شهدای شهرستان خشت در دوران دفاع مقدس بود که سال ۱۳۶۶ در درگیری با ناوگروه آمریکا به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ن

یادواره شهید نصرالله شفیعی در خلیج فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار