مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی:

راه اندازی سامانه جامع گردشگری و خبرگزاری تبریز 2018

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، از ایجاد سامانه جامع گردشگری و خبرگزاری تبریز 2018 خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی آبدار امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به احصا و تصویب تمام پروژه‌ها و برنامه‌های تبریز 2018 اظهار کرد: تمام برنامه‌های این رویداد ملی کاملا به صورت مدون و منسجم آماده و تهیه شده است و برای اجرای هر چه بهتر آنها نیاز به تخصیص بودجه داریم که نمایندگان استان در این حوزه در حال رایزنی هستند.

وی با اعلام این مطلب افزود: حجم ریالی این برنامه‌ها 765 میلیارد تومان مربوط به 22 دستگاه اجرایی و 263 میلیارد مربوط به پروژه‌های شهرداری تبریز و بقیه مربوط به دستگاه‌های اجرایی کاملا احصا و در قالب کتابچه‌ های ویژه‌ای به اسم تبریز 2018 آماده شده است و در اختیار مسوولان کشوری و مدیران استانی قرار گرفته است.

آبدار افزود: با توجه به حضور نمایندگان استان در شورای سیاست‌گذاری ملی و ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی استان، امیدواریم در تحقق این بودجه همکاری، مساعدت و تسریع شود.

وی تشریح کرد: با توجه به زمان تصویب تبریز 2018 در هیات دولت، پس از تصویب بودجه 96، ایجاد ردیف ویژه تبریز 2018 در بودجه 97 را پیگیری می‌کنیم و در این راستا به نقش بخش خصوصی و مردم که معتقدم 70 درصد این رویداد متکی به آنهاست، توجه ویژه‌ای داریم.

آبدار با تقدیر از سیاست شورای شهر تبریز در تدوین بودجه‌ فرهنگی و مبتنی بر گردشگری و نیز اقدامات شهرداری کلان‌شهر تبریز گفت: امیدواریم با همت شهرداری تبریز، پروژه‌های حائز اهمیتی همچون اتمام مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، بهسازی و زیباسازی مسیرهای گردشگری منطقه تاریخی فرهنگی و نیز احداث سرویس‌های بهداشتی که در اولویت پروژه‌های زیرساختی شهرداری تبریز است، انجام پذیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی، از ایجاد سامانه جامع گردشگری و خبرگزاری تبریز 2018 خبر داد و گفت: این دو سامانه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در تبریز رونمایی خواهد شد.

آبدار با اشاره به اینکه شهرداری تبریز میزبان اصلی تبریز 2018 است و تمهیدات ورود به رویداد که با مراسم افتتاحیه تبریز 2018 خواهد بود، باید از سوی شهرداری به شایستگی فراهم شود، افزود: سه تاریخ برای مراسم افتتاحیه به شورای سیاست‌گذاری ملی اعلام کرده‌ایم و پس از اخذ نظر ایشان در جلسه‌ای با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار آذربایجان‌شرقی نهایی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

ایجاد سامانه جامع گردشگری و خبرگزاری تبریز 2018 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.