دردسر جدید پرسپولیس؛

بیرانوند در نیم فصل سرباز می شود

علیرضا بیرانوند قصد دارد برای گذراندن خدمت سربازی در نیم فصل دوم به یک تیم نظامی بپیوندد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت هنوز از اتفاقات رخ داده در ابوظبی و حاشیه های  کمک مالی یک هوادار متمول رها نشدند که موضوع اعزام بیرانوند به خدمت سربازی مطرح شده است.

علیر ضا بیرانوند در چند بازی اخیر در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا اشتباهاتی داشته است و در شکست های اخیر تیمش نقش بسزایی داشته است. اشتباهات بیرانوند باعث شده است که کی روش از این دروازه بان  مقابل تیم ملی توگو استفاده نکند و حامد لک از دروازه تیم ملی حفاظت کند.

حتی گفته می شود برانکو قصد ندارد از بیرانوند برابر استقلال خوزستان استفاده کند و رادوشویج را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

یک منبع آگاه اعلام کرد بیرانوند از وضعیتش در پرسپولیس راضی نیست و از اینکه  تنها به علت اشتباهاتش در یک بازی مورد هجمه پیشکسوتان و هواداران قرار گرفته ناراحت است.

بیرانوند تا سال 1400 با پرسپولیس قرارداد دارد اما با توجه به اینکه این دروازه بان دانشجو است به صورت قانونی می تواند نیم فصل اول لیگ هفدهم به یک تیم نظامی برود و خدمت سربازی اش را بگذراند.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس قبل از فصل هفدهم هم قصد داشت به یک تیم ترکیه ای بپیوندد اما به علت اینکه باشگاه پرسپولیس برای فسخ قراردادش مبلغ بالایی برای صدور رضایت نامه اش درخواست کرده بود این دروازه بان نتوانست لژیونر شود.

رادوشویچ دروازه بان کروات پرسپولیس هم چند روز پیش موافقت کرد که به مدت 2 فصل دیگر قراردادش را با سرخپوشان پایتخت تمدید کند. براین اساس پرسپولیس که از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است باید رضایت بیرانوند را جلب کند تا با کمبود دروازه بان دچار نشود.

به هر حال بیرانوند هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است تا صحت و سقم اعزامش به خدمت سربازی مشخص شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت  خدمت سربازی علیرضا بیرانوند 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طهماسب پور
۲۰:۲۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
بیراوندبه تراختورسازی بیاید
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۰:۳۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
بیرانوند بیا استقلال تو از اول آبی بودی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
سوراخ
آخرین اخبار