برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران ترافیک در سنندج

همایش همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران ترافیک با حضور جمعی از مسوولان در سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛همایش همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران ترافیک با حضور جمعی از مسوولان پیش از ظهر امروز در دبستان جام‌جم سنندج برگزار شد.

سیدفواد حسینی مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در این همایش گفت: دلسوز‌ترین قشر برای کودکان و دانش‌آموزان معلمین و پلیس‌ها هستند که شرایط امنیت و آرامش را برای آنها فراهم کرده‌اند.

حسینی افزود: اگر زحمت‌های پلیس و تلاش‌های آنها نباشد، هیچ‌گاه شرایط لازم برای ادامه تحصیل در امنیت را نمی‌توانیم در جامعه داشته باشیم.

وی بیان کرد: اگر تنها چند کیلومتر از مرز‌های کشورمان خارج شویم دیگر شاهد امنیت نخواهیم بود، زیرا اگر امنیتی در کشور وجود دارد مرهون زحمت‌های نیروی انتظامی و مجاهدت‌های نیروهای آنها است.

خلیل امینی مدیر کل بیمه ایران در استان کردستان در ادامه این همایش خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که در جامعه مهم است امنیت است زیرا اگر امنیت نباشد دیگر آرامشی برای ادامه تحصیل وجود نخواهد داشت.

وی افزود: نیروی انتظامی در راه پاسداشت امنیت تلاش‌های زیادی را در کشور انجام می‌دهد و ما امنیتی که از زحمت‌های آنها فراهم می‌شود را به خوبی می‌توانیم در زندگی لمس کنیم.

انتهای پیام/ د م

دلسوز‌ترین قشر برای کودکان و دانش‌آموزان معلمین و پلیس‌ها هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.