کی روش:

دیدار با روسیه تجربه بزرگی است/ رنکینگ فیفا موقتی است و قدرت واقعی تیم‌ها را نشان نمی‌دهد!

سرمربی تیم ملی ایران گفت: دیدار با میزبان جام جهانی بسیار مهم و برای ما یک افتخار است و امیدوارم یک تجربه جدید بدست آوریم.

کی روش: دیدار با روسیه تجربه بزرگی است/ رنکینگ فیفا موقتی است و قدرت واقعی تیم‌ها را نشان نمی‌دهد!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی دوستانه با تیم ملی روسیه اظهار کرد:  بازی در کازان و مقابل میزبان جام جهانی یک افتخار است. همچنین افتخار می‌کنیم که در جام جهانی 2018 روسیه بازی خواهیم کرد. بازی‌های خوبی در انتخابی جام جهانی داشتیم . اکنون مرحله جدیدی است و بازی با روسیه تجربه کاملی را به ما می‌دهد.

او افزود: برای ما مهم است که بازی را با یک تیم متحدتری نسبت به گذشته به پایان برسانیم. فکر نمی‌کنم رنکینگ فیفا علاقه‌مندی ما برای این بازی باشد. فیفا واقعیت‌های تیم‌ها را منعکس نمی‌کند و شرایط موقتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. رنکینگ بیشتر جنبه سرگرمی برای تیم‌های ملی دارد و  البته بهتر است که بالاتر از حریف باشید، اما خیلی این موضوع مهم نیست و فوتبال آسیا می‌تواند از اروپایی‌ها درس بگیرند.

کی‌روش در پایان گفت: نتیجه بازی فردا مقابل روسیه مهم است و هر 2 تیم تلاش خواهند کرد تا به پیروزی برسند. مهم‌ترین مسئله این بازی کسب تجربه و قوی‌تر شدن در یک آزمون دیگر بین‌المللی است و امیدوارم ما هم پیروز شویم.

انتهای پیام/

 اظهارات کی روش پیش از دیدار با روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار