مطهری در پاسخ به تذکر قاضی‌پور:

شاید لاریجانی صلاح نمی‌داند سوال از رئیس جمهور درباره مؤسسات مالی اعلام وصول شود

نائب رئیس مجلس به انتقاد قاضی پور از اعلام وصول نشدن سوال از رئیس جمهور پاسخ داد.

شاید لاریجانی صلاح نمی‌داند سوال از رئیس جمهور درباره مؤسسات مالی اعلام وصول شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه، 19 مهر) طی تذکری شفاهی اظهار کرد: چرا طرح سوال از رئیس جمهور درباره سپرده‌های مردم در مؤسسات مالی و اعتباری در صحن علنی اعلام  وصول نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هیئت رئیسه مجلس باید آیین‌نامه داخلی مجلس را اجرا کند، ادامه داد: جای تأسف دارد که مردم مدت‌هاست در مقابل قوه قضاییه و استانداری خراسان رضوی برای احقاق حق خود می‌خوابند.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: رئیس جمهور باید به مجلس بیاید و به مجلس در این باره توضیح دهد.

علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و این مشکل به تدریج در حال حل شدن است.

وی ادامه داد: قوه قضاییه، بانک مرکزی و مجلس، جلسات خوبی در این زمینه داشته‌اند و مسعود پزشکیان نائب رئیس شورای اسلامی هم به طور ویژه به دنبال حل این مشکل است.

مطهری با اشاره به اینکه تذکر شما وارد است و باید این سوال در صحن علنی مطرح شود، تصریح کرد: طبق آیین‌نامه شخص رئیس مجلس باید این سوال را به صحن ارجاع دهد و فکر می‌کنم که رئیس مجلس صلاح نمی‌داند این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/ 

انتقاد قاضی پور از اعلام وصول نشدن طرح سوال از رئیس جمهور 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
انشالله مشکلات به خوبی رفع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
انشالله مشکلات به خوبی رفع بشه
آخرین اخبار