تولیت مسجد اعظم قم:

مدیران سازمان تبلیغات باید در دایره حیطه خود امام جماعت و مساجد را تقویت کنند

آیت‌الله علوی بروجردی:باید موقعیت افراد و امام جماعت‌ها را بشناسیم و از آنان برای ترویج دین و فرهنگ شیعی استفاده کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی،تولیت مسجد اعظم قم، ظهر امروز در دیدار مدیران سازمان تبلیغات شهرستان‌ها که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار داشت: مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در محور آن فعالیتی که از آغاز برنامه رسالت که پیامبران، انبیا و در دوران غیبت علما به دوش داشته، هستند.

تولیت مسجد اعظم قم با بیان اینکه یکی از واحدهای بسیار مهم در بین مردم هیئت‌های مذهبی است، گفت: مدیران سازمان تبلیغات باید ‌مساجد را تقویت کنند.

وی افزود: یکی از شکل‌گیری‌هایی که در جوامع شیعی وجود دارد مساجد و ارتباطات محلی است به صورتی که فعالیت مساجد باید اداره‌کننده مساجد باشند.

تولیت مسجد اعظم قم با بیان اینکه مساجد در گذشته واحد بوده‌اند، خاطرنشان کرد: مساجد در گذشته فعالیت‌های قرآنی و ارتباطات قوی با مردم داشته‌اند به‌نوعی که همه گرفتاری‌ها و مشکلات خانوادگی آنان را حل می‌کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران سازمان تبلیغات باید در دایره حیطه خود امام جماعت و مساجد را تقویت کنند نه اینکه بزرگان محله‌ها را حذف کنند بلکه باید موقعیت افراد و امام جماعت‌ها را بشناسیم و از آنان برای ترویج دین و فرهنگ شیعی استفاده کنیم.

آیت‌الله علوی بروجردی با اشاره به اینکه یکی از واحدهای بسیار مهم در بین مردم هیئت‌های مذهبی است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ظرفی برای حرکات ریشه‌دار محلی هیئت‌های مذهبی است.

انتهای پیام/ح

مدیران سازمان تبلیغات باید ‌مساجد را تقویت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار