کشف ۷۷ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در مازندران

بازرسان بهداشتی دامپزشکی فریدونکنار، ۷۷ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی را در آشپزخانه یکی از مراکز درمانی این شهرستان کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ناصر دستوریان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی این شهرستان‌ها طی بازدید از آشپزخانه یکی از مراکز درمانی در فریدونکنار مقدار ۷۷ کیلوگرم گوشت را که به صورت غیربهداشتی نگهداری می‌شد، ضبط و برای انجام آزمایشات لازم نسبت به نمونه برداری از آن اقدام کردند.


وی افزود: پس از تشخیص غیر قابل مصرف بودن این مقدار گوشت، بازرسان دامپزشکی پرونده را به مراجع قضاییی ارسال و پس از بررسی موضوع، فرد خاطی شناسایی و دامپزشکی شهرستان با همکاری واحد حقوقی دامپزشکی استان بر علیه این فرد اقامه دعوی نمودند.


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: دادگاه ضمن محکومیت این فرد به اتهام مداخله و تصرف در اموال توقیف شده بدون مجوز قانونی، وی را به تحمل ۱۰ ماه حبس تعزیری و ممنوعیت از انعقاد قرارداد و تدارک مواد غذایی و فرآورده‌های گوشتی با سایر مراکز با توجه به وضعیت شغلی، به مدت ۱۵ ماه محکوم کرد.


انتهای پیام/ع


شناسایی ۷۷ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار