نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال ؛

آغاز عملیات نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان پلدختر

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدختر گفت: به منظور تکمیل تجهیزات پزشکی بخش تصویربرداری بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال خریداری و تحویل این بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ناصر بابایی رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدختراظهار داشت: به منظور تکمیل تجهیزات پزشکی بخش تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال به ارزش ۵ میلیارد ریال خریداری و تحویل این بیمارستان شده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدختر افزود: از مزایای دستگاه رادیولوژی دیجیتال نسبت به دستگاه رادیولوژی آنالوگ ثبت تصاویری با کیفیت بالاتر، پرتودهی کمتر، استفاده از سیستم‌های ارتباطی و حذف سیستم ظهور و ثبوت و تاریک خانه است.

وی تصریح کرد: استفاده از این نوع رادیولوژی در مراکز تشخیصی و درمانی، علاوه بر افزایش کیفیت تصویربرداری و تاثیرگذاری در روند تشخیص، موجب صرفه‌جویی در زمان، افزایش حجم و کیفیت در بایگانی پرونده‌های الکترونیکی و عدم نیاز به تکرار تصاویر خواهد شد.

بابایی با اشاره به اینکه با استفاده از این دستگاه، امنیت‌بیشتری برای اطفال از نظر میزان اشعه دریافتی ایجاد خواهد شد، بیان داشت: یکی دیگر از قابلیت این دستگاه استفاده از سیستم‌های تشخیص خودکار است.

انتهای پیام/م

عملیات نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان پلدختر آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار