بهتاش فریبا:

مشکلات استقلال از ابتدای فصل زیاد بود/ هرگز برنمی‌گردم!

مدیر فنی پیشین استقلال گفت: مشکلات آبی پوشان از ابتدای فصل آنقدر زیاد بود که باعث شد نتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

مشکلات استقلال از ابتدای فصل زیاد بود/ هرگز برنمی‌گردم!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،بهتاش فریبا در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: برای آبی پوشان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم سرمربی آلمانی استقلال بتواند حالا که سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته موفق باشد و استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال نتوانست در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کند، گفت: نمی خواهم زیاد وارد اتفاقات گذشته شوم اما فهرست وار باید بگویم که مصدومیت ها، مشکلات داوری، محرومیت بازیکنان امید و بدشانسی های پی در پی دست به دست هم داد تا نتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و صبر هواداران هم لبریز شده بود و آنها از شرایط موجود ناراحت بودند و انتظار چنین وضعیتی را برای استقلال نداشتند و همین مساله باعث شد تا کادر فنی استعفای خود را اعلام کند.

بهتاش فریبا تاکید کرد: کادر فنی و در راس آنها خود من به عنوان مدیر فنی اشتباهات زیادی داشتیم اما فکر می کنم شرایط آنقدر سخت شده بود که نتوانستیم همانند فصل گذشته موفق عمل کنیم. شاید یکی از دلایل این عدم موفقیت توپ هایمان بود که وارد دروازه حریف نمی شد و امتیازات زیادی را از دست دادیم.

مدیر فنی پیشین استقلال در ادامه افزود: من هر جا که باشم دلم با استقلال است و اگر کاری از دستم بربیاید برای موفقیت و سربلندی آبی پوشان انجام خواهم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر دوباره از شما خواسته شود به کادر فنی بازگردید قبول خواهید کرد یا خیر گفت: من در کادر فنی بودم اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد هرگز بازنخواهم گشت ولی هر کاری که از دستم بربیاید برای موفقیت استقلال انجام خواهم داد.

بهتاش فریبا خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم با شرایط موجود و اندک شناختی که شفر از استقلال دارد باید هدایت تیم را به درموت می سپردند زیرا او با بازیکنان کار کرده و شناخت خوبی دارد و می توانست در کنار شفر تیم را هدایت کند، اما حالا که شفر خود هدایت استقلال را بر عهده گرفته است باید به او کمک کنیم تا بتواند در این راه موفق باشد.

مدیر فنی پیشین استقلال در خصوص دربی هشتاد و پنجم گفت: با توجه به اینکه تمام مصدومان استقلال به آمادگی کامل رسیده اند اعتقاد دارم این تیم می تواند هم فولاد خوزستان را شکست داده و هم با ارائه یک بازی منطقی پیروز دربی شود.

وی در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر روسیه گفت: بازی فوق العاده خوبی بود، با اینکه مقابل روسیه به تساوی دست پیدا کردیم اما نتیجه برای ایران خوب بود، ما چند موقعیت را از دست دادیم و تنها توانستیم از یک موقعیت مان به گل دست پیدا کنیم اما روسیه از تعلل ما در زدن گل تساوی استفاده کرد و با توجه به اینکه بازیکنان ما به فکر آفساید بودند، مهاجمان روسیه از این غفلت استفاده کرده و گل تساوی را وارد دروازه کردند.

بهتاش فریبا در پاسخ به این سوال که چند بازی تدارکاتی نیاز است تا تیم ملی بتواند حضوری پرقدرت در جام جهانی داشته باشد گفت: تعداد مهم نیست باید با تیم هایی بازی کنیم که بتوانند محک خوبی برای فوتبال ما باشند و بازیکنان ما را آبدیده کرده و آماده جام جهانی کنند تا بتوانیم در روسیه بازی های آبرومندی برگزار کرده و نتایجی در خور نام فوتبال ایران کسب کنیم.

مدیرفنی پیشین استقلال در پایان ضمن تبریک به کادر فنی تیم ملی نوجوانان بابت پیروزی برابر تیم ملی آلمان گفت: به کادر فنی و بازیکنان تبریک می گویم و خوشحالم که چنین نتیجه شگفت انگیزی را رقم زدند و اعتقاد دارم اگر این جوانان حفظ شوند و به بیراهه نروند مطمئنا در سال های آتی حرف های زیادی از آنها خواهیم شنید.

منبع:مهر

انتهای پیام/

 گفتگویی صمیمانه با مدیر فنی پیشین استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار