سپاه عامل برچیده شدن توطئه‌های آمریکا

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست توطئه‌ها و حیله‌های آمریکا را در کشور‌های اسلامی برچیند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: رییس جمهور بی تجربه آمریکا در سخنانی یاوه و گستاخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست معرفی می‌کند در حالی که سپاه پاسداران تنها پناهگاه قربانیان ترور است.

وی افزود: سپاه در مقابل تروریستی بین المللی، چون آمریکا که کشتار جمعی می‌کند و آتشی، چون داعش را در کشور‌های اسلامی راه انداخته همیشه ایستاده است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه با آمریکا باید همچون خودش صحبت کرد، گفت:کره شمالی از امام و مردم ایران آموخت و هم اکنون با این کشور زورگو همچون خودش صحبت می‌کند و در مقابل آن ایستاده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: یکی از حیله‌های آمریکا برای راه اندازی جنگ، خلع سلاح کردن و انداختن نفاق در آن کشور است.

وی افزود: امروز در کشورمان با حیله‌های متفاوت آمریکا برای ایجاد نفاق از جمله خلع سلاح جمهوری اسلامی، بحث قوه قضاییه و موضوع سپاه را شاهد هستیم.

امام جمعه قزوین گفت:: کسانی که با دروغ و نفاق قصد لطمه زدن به جمهوری اسلامی را دارند راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: کسانی که مردم را از آمریکا و قدرتش می‌ترسانند باید بدانند که دشمنان خدا را بزرگ جلوه می‌دهند و این کار یک منافق است.

وی افزود: عده‌ای بیان کردند که سپاه و موشک به چه کارمان می‌آید، ما مذاکره خواهیم کرد و آن‌ها مذاکره بدون رعایت نکات قرآنی انجام دادند و نتیجه آن را هم دیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: کسانی که به خاطر اعتماد بی جا به دشمنان انقلاب و قرآن منافع ملی را به خطر انداختند باید توبه و از مردم عذرخواهی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: اگر این افراد از روی دانایی و حمایت از جاسوسان هم این کار را انجام داده اند باید طبق موازین قرآن مجازات شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به موضوع استقلال طلبی کردستان عراق اشاره کرد و گفت:: در پشت صحنه این موضوع بعد از اینکه آتش شرارت داعش خاموش شد استکبار قصه دیگری برای ادامه راه داعش راه انداخت.

وی اضافه کرد: گرفتاری مردم کردستان عراق، ایجاد نفاق بین مسلمانان و راه انداختن یک رژیمی مانند صهیونیست از اهداف دشمن از این کار بود.

امام جمعه قزوین گفت: عاملین این موضوع باید بدانند که عراق منسجم است و مردم آن آگاهند و هیچ گاه راهی به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به سالروز شهادت امام سجاد (ع) و آیت الله اشرفی اصفهانی اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

 سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.