مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی جهان

دو مدال طلا و یک برنز برای مازندران در روز اول کشتی ساحلی قهرمانی جهان

کشتی گیران مازندرانی در نخستین روز رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی جهان، دو مدال طلا و یک برنز گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی جهان به میزبانی شهر دالیان ترکیه در حال برگزاری است، در وزن ۸۰ کیلوگرم بزرگسالان امید حسن تبار کشتی گیر بابلی مدال طلا گرفت.

مسابقات این وزن با حضور پنج کشتی گیر و به صورت دوره‌ای برگزار شد. امید حسن تبار برای رسیدن به مدال طلا به ترتیب از سد کولوچیدیس گئورگیوس از یونان، سرگئی ولیکسار از اوکراین، اوندر دوغان از ترکیه و کاپاگلو راولوس از یونان گذشت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نوجوانان امیرحسین اسماعیلی دیگر نماینده کشورمان از قائمشهر در دور نخست جاکو کیویماگی از استونی را مغلوب کرد و در دور بعد نیز از سد برنارد بیگلی از اتریش گذشت.

وی در دیدار نیمه نهایی مغلوب هموطنش امیرحسین هادی پور شد و راهی دیدار رده بندی شد. امیرحسین هادی پور در دیدار فینال مغلوب اینیات اولاه از کره شمالی شد و به مدال نقره رسید، اسماعیلی نیز در دیدار رده بندی فاتح کایرات از ترکیه را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در رقابت‌های آلیش (ساحلی) در بخش فرنگی و در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور پنج نفر و به صورت دوره‌ای برگزار شد، سید جعفر قاسمی از سیمرغ به ترتیب با غلبه بر کوین آس از استونی، سرکان کاووس اوغلو از ترکیه، ریدوان کایا از ترکیه و میلای کریسزان از مجارستان به مدال طلا دست یافت.

مسابقات اوزان ۷۰+ کیلوگرم کشتی نوجوانان، ۷۰ و ۸۰+ کیلوگرم کشتی جوانان و ۹۰ و ۹۰+ کیلوگرم کشتی بزرگسالان نیز امروز (شنبه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

دشت اول کشتی گیران مازندرانی در ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار