بهره برداری از 3 آموزشگاه در شهرستان زیرکوه

3 واحد آموزشی با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی پایان آبان ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 3 آموزشگاه در شهرستان زیرکوهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ محمد کریمی سرپرست فرمانداری و رئیس آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه گفت:کمبود فضای آموزشی یکی از مهم ترین مشکلات آموزش و پرورش در زیرکوه می باشد.


وی، ادامه داد : بیشترین نیاز شهرستان در بحث فضاهای آموزشی مربوط به مرکز شهرستان و روستاهای بارنجگان، فندخت و مهرآباد می باشد.


کریمی ، احداث قریب 30 کلاس درس دیگر در این شهرستان مرزی را ضروری دانست و افزود: فقر اقتصادی خانواده ها، سوء تغذیه و وجود خورده فرهنگ ها از دیگر مشکلات و دغدغه های مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان به شمار می روند.


رئیس شورای آموزش و پرورش زیر کوه با بیان این که 5 آموزشگاه در شهرستان زیرکوه با قریب 20 کلاس درس در حال احداث می باشد، زیرکوه گفت : 2 واحد آموزشی دیگر نیز در روستاهای ساردین و حسین آباد با میانگین 20درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که پیش بینی می شود تا سال تحصیلی آینده به بهره برداری برسد.


وی با بیان این که 99 درصد مدارس بخش های مرکزی و زهان استاندارد هستند، یاد آور شد: شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل نوپا بودن نیازمند توجه ویژه مسئولین استان در تمام ابعاد است.


فرماندار قاین با اشاره به احداث ساختمان شماره 2 کانون فرهنگی و تربیتی شهرقاین، یاد آور شد: این ساختمان در میان پارک جدید الاحداث این شهر ساخته می شود.

انتهای پیام/ک

کمبود فضای آموزشی  از مهم ترین مشکلات آموزش و پرورش در زیرکوه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.