سرهنگ رحمانی مطرح کرد:

تشدید اقدامات نظارتی بر اردوهای دانش آموزی

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کنترل سفرهای برون استانی، رصد فعالیت های وسایل نقلیه اردوهای دانش آموزی را تشدید می کند.

تشدید اقدامات نظارتی بر اردوهای دانش آموزیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در مراسم مرکز کنترل سفرهای برون استانی دانش آموزی کشور در سازمان دانش آموزی، اظهار کرد: این سامانه در پلیس راهور ناجا فعالیت می کند و به نوعی پایش هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: استفاده از این بستر به آموزش و پرورش این امکان را می دهد که فعالیت های وسایل نقلیه اردوهای دانش آموزی را رصد کند زیرا توجه به ایمنی در مدارس و برگزاری اردوهای دانش آموزی مهم است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به این که مرکز کنترل ترافیک ناجا در طول سال به عموم مردم خدمت رسانی می کند، گفت: باید بتوانیم با ارائه خدمات از بروز سوانح جلوگیری کنیم.

سرهنگ عین الله جهانی اظهار کرد: در زمینه کاهش حادثه اردویی برنامه آموزشی و مدون خوبی در قالب لوح فشرده به مسئولان مربوطه مدارس ارائه داده می شود.

وی ادامه داد: پیشگیری از حوادث برای دانش آموزان از اهمیت بسزایی برخوردار است تا حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که سیستم های نظارتی برای کمک به کاهش حوادث وجود دارند، گفت: باید اقدامات ایمنی شخصی همچون بستن کمربند ایمنی برای دانش آموزان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

تدابیر ویژه در مرکز کنترل سفرهای برون استانی دانش آموزی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار